Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nier uff.,.litt lei av PS spillene som kommer over til Xbox men selger vel ikke bra nok på Sony plattformen ....

Hva blir der neste hele naughty valpen sin back logg ? Gud bedre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du verden for en tragedie at et av de beste spillene fra i fjor kommer til Xbox også og at en plattform får flere spill :roll:

Amen ...

Skrevet

Xbox One trenger jo all den drahjelpen den kan få...men ikke enkelt å skjønne det forstår jeg.

Spill får tydeligvis Sony-lus av å være på PS4 først :p

• Liker 2
Skrevet

Må da bli veldig kjedelig i lengden å hele tiden måtte finne en eller annen måte å rakke ned på Playstation? Sånn som jeg oppfatter det er det nok heller litt misunnelse ute og går.

At Nier Automata kommer på One er jo bare positivt. Et godt spill som flere nå får muligheten til å spille.

Skrevet

Ja huff, er jo bare barnespill på PlayStation... :p Du får sette deg å spille ditt PEGI-18 rangerte Lucky's Tale ....

En framtidig tidløs klassiker.

post-240853-0-19639600-1529683276_thumb.jpeg

Skrevet

Helt greit at Microsoft tok beslutningen med å ikke hoppe ut i VR på Xbox teknologien trenger å modnes et par 10 år.

post-240853-0-31093700-1529683849_thumb.jpeg

Argumenter reality er mere stue vennelig.

Skrevet

Ja, du verden for en tragedie at et av de beste spillene fra i fjor kommer til Xbox også og at en plattform får flere spill :roll:

Nå hadde nå samco et mareritt tidligere at alle steam spillene ble tilgjengelig på Xbox One, og ja et mareritt.

• Liker 1
Skrevet

Greit nok at man kanskje ikke trenger alt som er på Steam tatt i betraktning hvor mye drit som finnes der, men, ja, er en del jeg ikke hadde sagt nei takk til i hvert fall. Om man ikke troller så er en holdning hvor man vil ha mindre ting på en plattform man er fan av fullstendig ulogisk på alle vis.

Skrevet

Anbefaler dere å prøve beta av Warhammer Vermentide 2 som ligger ute nå. Veldig pent og er enda bedre en det første. Det er også et gamepass spill når det slippes ut  :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...