Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor vanskelig kan det være å få dette her på plass? Ber vi om for mye når vi nå går inn i en ny generasjon? Jeg mener ihvertfall ikke det.Skuffende.

 

Å få alt det klart til lansering er nok ikke lett.

 

Er vel bare 2 år siden Forza 4 kom ut. Selv bryr jeg meg ikke om noen av de tingene, liker aldri å spille med slikt på i bilspill som har det som options heller.

 

Vil mye heller at de bruker tiden de har på å lage så mange baner som mulig f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på å se det gjennomsnittlige formatet som kjøres, da jeg håper på nevnt over her.

Jeg tror vi kommer til å få se en god blanding av 30 og 60 fps når det gjelder AAA-spill. Forza, Halo og COD kommer til å kjøre i 60fps iallefall.

 

Både Lococycle og Crimson Dragon var XBLA-spill som nå har fått Xbone-versjoner, så jeg håper at CD får den samme behandlingen som Lococycle.

Lenke til kommentar

Å få alt det klart til lansering er nok ikke lett.

Er vel bare 2 år siden Forza 4 kom ut. Selv bryr jeg meg ikke om noen av de tingene, liker aldri å spille med slikt på i bilspill som har det som options heller.

Vil mye heller at de bruker tiden de har på å lage så mange baner som mulig f.eks.

 

Gode baner hadde vært noe annet enn alle de banene vi har kjørt på i så mange bilspill, siden Gran Turismo på PS1. Håper på lit landeveiskjøring ala Porsche Unleashed :) Hadde vært så utrolig befriende altså.

 

Og så trenger vi ikke 800 + biler heller...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg tror vi kommer til å få se en god blanding av 30 og 60 fps når det gjelder AAA-spill. Forza, Halo og COD kommer til å kjøre i 60fps iallefall.

 

Både Lococycle og Crimson Dragon var XBLA-spill som nå har fått Xbone-versjoner, så jeg håper at CD får den samme behandlingen som Lococycle.

Får håpe det ikke blir alt for merkbart fra et 30fps til et 60 fps da.

Lenke til kommentar

30fps vs 60fps er som en annen verden, så merkbart er det jo selvføgelig.

 

Men det er merkelig hvor raskt man kan tilvenne seg slikt, om man har spillt mye konsoll.

PC spiller antar jeg?

Deilig med 200fps på Counter-Strike: Source ihvertfall.(ikke at det er mulig, men det føles ihvertfall slik)

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

PC spiller antar jeg?

Deilig med 200fps på Counter-Strike: Source ihvertfall.(ikke at det er mulig, men det føles ihvertfall slik)

 

Henger på begge platformer :) Blir kåt av ny hardware og elsker spill så.

 

Og ja, 120 fps i Metro: Last Light f.eks er himmelsk, og med den halleluja grafikken da <3

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Henger på begge platformer :)

 

Og ja, 120 fps i Metro: Last Light f.eks er himmelsk, og med den halleluja grafikken da <3

Føler at spill henger mer med og kjører så rent på PC.

Følger begge partier selv, da begge har mye godsaker å stille med.

 

Edit: dette er vel bare å kaste på sjøen?

http://tech2.in.com/news/playstation-3/playstation-4-could-run-games-at-240-frames-per-second-analyst/733972

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er vel ingen begrensning på dagens platformer heller om å kjøre høy framerate. Spørsmålet er bare hvor langt man er villig til å gi slipp på grafikk.

PCen klarer fint å sprute ut tusenvis av FPS så lenge grafikknivået er dårlig nok.

 

Å velge 240 FPS er nok derimot kanskje ikke det lureste med det første, og høyere oppløsning er jo langt mer fristende og i vinden for de fleste. Ja, med tanke på at de fleste TVer (paneler) i dag klarer maks 60 "ekte" Hz. Og bare noen få gaming TN-paneler som klarer opp mot 144 Hz.

Lenke til kommentar

Forza Motorsport 5: no night, no weather, no storefront, no auction house

 

All confirmed tonight on Twitch by Dan.

Jeg trodde med mer kraft at man kunne adde slike ting som dette. Det hjelper på veldig når det er snakk om simulator. Nattracing er en enkel sak, det finnes i andre simulatorer der ute samt forskjellige værforholder har vi og på andre simulatorer

 

Ikke det værste negativer, men dem teller litt på negativ allikevel for den totale opplevelsen man kan få med kommende Forza Motorsport 5.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Ny oversikt over hva Microsoft's studioer jobber med:

 

Interne studioer:

 

Lionhead: Uannonsert prosjekt (Xbone?)

*snip snip*

 

Jeg tror man med trygghet kan si at Lionhead sitt uannonserte prosjekt skal til Xbox One. De ansatte folk til å jobbe mot den nye platformen for en god stund siden. Og Fable Anniversary skal jo hvertfall ikke til One.

 

Veldig spent på dette prosjektet. Jeg lurer på om de skal avduke det på Gamescom i august. MS har jo sakt at de skal spare en del titler til det showet.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Tipper at vi får se en eller to nye titler. Kanskje Fable 4/Online. Kanskje Crackdown 3.

 

Jeg har kanskje litt upopulær mening her, men jeg håper at det blir en Fable 4 (single-player). Har ventet på dette lenge. Virker som Lionhead har tatt seg selv litt i nakkeskinnet og fått med seg at mange mislikte retningen på de siste prosjektene de ga ut.

 

 

Når det kommer til eksklusiver til konsoller: Jeg har enda ikke funnet en eneste eksklusiv til PS4 som jeg har lyst på. Ingenting som trekker meg mot PS4. Man kan argumentere opp og ned i mente for hva man burde velge, men til syvende og sist er det spillene som avgjør det for meg. Hjelper ikke at jeg kan selge spillene eller sitte offline på en hytte i dagesvis.. Så lenge jeg ikke har noen interesse av å spille de så er det vel ikke noen vits uansett. Jeg liker best eksklusivene til Xbox One. Sånn er det. Sitter heller aldri offline og selger ei spill likevel..

 

Kingdom of Hearts og Final Fantasy ble bekreftet til Xbox One nettopp gjorde de ikke? Har de alltid vært multi-platform eller har de tidligere vært bare til PS? Ikke det at de frister så veldig.. Final Fantasy har jeg ikke spilt siden VII.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...