Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Uff. Sitje å hyle til kinect sensoren er temmeleg uaktuelt. For all del, kan jo væra det fungerar bra, men headset er eit must. Eg kjem nok uansett til å bruke Tritton headsettet mitt - men allikevel..

 

Headset på 360 er jo fælt å bruke. Særlig hvis man spiller med hodetelefoner også. Da er det jo helt håpløst.

 

Kinect er en mye bedre løsning så lenge det fungerer bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et intervju med Xbox One's Chief Product Officer Marc Whitten hvor det blir diskutert.

 

Jeg så det du linket til hvis det er hva du snakker om, og Whitten sier jo ganske klart at kinect ikke erstatter headset.

 

Matt Helgeson sier at headset ikke er inkludert som standard, men jeg vet ikke helt hvor han skal ha fått denne informasjonen fra, han stiller ikke spørsmålet om headset er inkludert.

 

Vi vet at det er ett headset da vi har sett bilder av det, headsetet ser ut til å være kablet(produksjonskost? 20NOK?). I en verden hvor blutooth headsets selges til 200NOK vil dette headsetet ha noen verdi i det hele tatt?

 

Så i mangel av bevis vil jeg jo tro at Microsoft ikke tror at de kan selge det headsetet vi har sett bilder av.

Lenke til kommentar

Og før folk eksploderer -> humor.

 

Man må elske de subtile rasistiske, homofobe og sexistiske undertonene :p

 

Og seff Obama som djevelen og Ron Paul som messias, det som er skummelt er at sannsynligvis de fleste i teaparty tror på dette...

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Nei.

 

Ikke så lenge man skal kunne slippe å bruke plater som verifikasjon.

 

Hvis ikke blir det som i dag, og som det blir på ps4 mest sannsynlig.

 

Altså plata må alltid puttes i maskinen på det man skal spille. Noe som betyr litt tregere lading fordi spillet starter ikke før plata er sjekket f.eks. Mas med å finne platene hver gang man bytter spill osv.

 

Mulig du og mange andre ikke bryr seg om slikt, andre gjør det.

 

Såklart er det andre måter å løse det på.

 

For eksempel:

 

Alle fysiske kopier har en unik kode i discen/SW. Hvis man ønsker å installere spillet på HDD må spillet (koden) registreres online.

 

Da kan man spille uten disk og uten disk check. Ønsker noen andre å forsøke å installere spillet på HDD mens det fortsatt er installert hos deg vil Xbox se at spillet allerede er registrert og vil da ikke la person 2 installere det. Han kan dog fortsatt spille (kun) offline uten å kunne logge seg på Xbox Live fordi Xbox vil da se at du har registert spillet på din boks.

Lenke til kommentar

Såklart er det andre måter å løse det på.

 

For eksempel:

 

Alle fysiske kopier har en unik kode i discen/SW. Hvis man ønsker å installere spillet på HDD må spillet (koden) registreres online.

 

Da kan man spille uten disk og uten disk check. Ønsker noen andre å forsøke å installere spillet på HDD mens det fortsatt er installert hos deg vil Xbox se at spillet allerede er registrert og vil da ikke la person 2 installere det. Han kan dog fortsatt spille (kun) offline uten å kunne logge seg på Xbox Live fordi Xbox vil da se at du har registert spillet på din boks.

 

Det du snakker om det er jo EAs Online pass, er det folk som faktisk var positive til det?

Lenke til kommentar

Det du snakker om det er jo EAs Online pass, er det folk som faktisk var positive til det?

 

Er jo bedre enn 24h saken til One hvertfall. Altså, et sted må det jo være en slags begrensning hvis man vil installere spillet på HDD og ikke ha disk i for å spille.

 

Med online pass måtte man vel også manuelt skrive inn en kode? Dette slipper man. Systemet "mitt" åpner jo også for at man kan avregistrere/avinstallere spillet slik at det kan installeres hos andre.

Lenke til kommentar

Mulig den har blitt postet før.

 

 

Wtf? "Har du ikke internett? Da får du spille 360". Det virker jo nesten som om han ønsker at Xbone skal selge minst mulig når han kommer med slike utsagn.

 

Joda, men vi har da flere "offline devices". Alle konsollene som er utgitt per dags dato, inkludert PS4, PC og nettbrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...