Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer det på alle spill, f.eks. FIFA? Jeg to gutter på 5 og 8 og han på 5 har ikke fått helt taket på det ennå. Så kanskje jeg kan hjelpe han litt når han spiller mot 8-åringen..

Skrevet

Jeg prøvde betaen og likte det ikke noe spesielt og ikke er jeg Star Wars fan heller. Men ja den prisen var såpasst bra at jeg burde jo greid skvise under 40kr med value ut av det :p

Skrevet (endret)

Bots.

Ingen historiedel i så måte. Fikk mye tyn for det ved lansering. Og da hadde ikke spillet en gang støtte for å spille mot bots i alle modus ;)

Har enormt mye mer trua på Battlefront 2 på alle mulige måter.

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Du skal se nå at du heller ønsker deg Battlefront 2 på lansering, og sheller ut 499,- på dagen der :wee: Tenk deg det spillet på One X, må være litt av ett skue!

Endret av Mala
  • Liker 1
Skrevet

At det blir kjøp etterhvert er nok ikke umulig, releasekjøp er derimot ekstremt tvilsomt :p Får dessverre heller ikke utnyttet min X fullt ut med det første heller her jeg sitter med min bedritne 1080p skjerm.

Skrevet (endret)

Har ikke hoppet på 4K-toget selv enda, da jeg ikke helt kan forsvare nytt TV-kjøp på loftstuen. Så er den plombert også da, noen NRK-lisens skal ikke i hus her igjen. Må kjøpe TV i andre sitt navn i tilfelle :p

Endret av Mala
Skrevet

Kjøpte min gamle TV i noen andre sitt navn selv :D Nå blir det vel snart NRK lisens for alle personer i Norge enten man eier TV eller ikke uansett så får se hvor lenge det varer. Spørst om det blir fortgang med flytteplanene til utlandet i det tilfellet :p

Skrevet (endret)

Knall! med Halo 5, MCC og Titanfall 2 installert til alle tider så har jeg vanligvis bare plass til 1-2 spill til på siden og må drive med storage management så fort jeg vil laste ned noe annet.

Endret av XtaZ
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...