Gå til innhold

Trolling på internett kan bli forbudt i Arizona


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, usa.....møkka land.

 

Hvis du mener USA er et... Møkka land, så burde du ta deg en tur ditt. Det er det beste stedet jeg noen gang har vært.

Dette er vel ikke et argument dog? med mindre du og denne larzen er gode venner og har god kjennskap til hverandres reisevaner.

 

Hvordan et land er å leve i og hvordan det oppleves som turist er 2 helt forskjellige ting.

Jeg hadde en helt fantastisk tur til Tunisia for noen år siden.... jeg forstår ikke opprørerne.... (er ca samme mentalitet som du svarte med).

 

OT: Denne loven må jo til syvende og sist bli konfigurert? jeg ser for meg ganske mange idiotiske rettsaker hvor person A påstår at person B gjorde X for å irriterere, mens person B påstår at h*n gjorde dette av Y andre grunner...

Jeg kan godt skjønne harass, intimidate og threaten, men "annoy" er å ta den litt langt, dette opplever jeg i dagliglivet hele tida, hvorfor skal ikke den gamle mannen som kjører 40 i 50 sona få smake pisken som andre trolls?

 

Til sist så la jeg og merke til denne "profane language"-biten, dette er kanskje det verste rundt hele forslaget, her påtvinger de faktisk sensurering på folk, internet vil ikke lenger bli folkets stemme for innbyggerne i denne staten. Jeg har f.eks ingen gud, hvorfor skal slike som jeg følge ANDRES religiøse lover?

Lenke til kommentar

Problemet med denne loven er ikke intensjonen. Den har et hederlig formål som jeg kan kjenne meg igjen i.

Problemet er at den definisjonsmessig sikter for bredt og dermed åpner for misbruk av loven.

I dag ble jeg irritert på en bruker som mente vi måtte endre rettningslinjene fordi vi ikke tillater personangrep. Jeg ble oppriktig irritert og da kunne jeg med denne loven anmeldt. Hvis vi tolker loven bokstavelig.

"Tull!", sier sikkert noen av dere. "Det er ikke slik den er ment."

Men faktum er at når den er så åpen for tolkning vil den på ett eller annet tidspunkt bli misbrukt. En enkelt dommer eller overivrig D.A. kan føre til at uskyldige spøker eller småting ender med dom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har du sett! Der har "hate USA"-bandwagon gjort sin stopp her i tråden.

 

USA er ikke et 'møkkaland'.

Det har sine feil slik som alle andre land, men nå er USA et såpass stort land og såpass dekket av media at de negative tingene har blitt allmennkunnskap.

 

Tror dere at det kun er USA som har arbeidsledighet? Gjeld? SOPA? Idiotiske lover? Feite mennesker? Lobbyvirksomhet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Har du sett! Der har "hate USA"-bandwagon gjort sin stopp her i tråden. USA er ikke et 'møkkaland'. Det har sine feil slik som alle andre land, men nå er USA et såpass stort land og såpass dekket av media at de negative tingene har blitt allmennkunnskap. Tror dere at det kun er USA som har arbeidsledighet? Gjeld? SOPA? Idiotiske lover? Feite mennesker? Lobbyvirksomhet?

 

Alt jeg trenger å si er å få tak i en Dodge Viper, du trenger ikke å eie eller kjøre den.

Det som skal til for å forstå USA er å åpne døra på den og titte på dørkarmen så vil du straks forstå hvorfor USA desperat trenger en fiks over there.

Er en grunn til at om en USAsk toller spør meg hvor lenge jeg blir til å være i USA, så svarer jeg: "Så lenge jeg absolutt må... Ikke ett sekund lengere."

Lenke til kommentar

Da First Amendment ble skrevet var dette med ytringsfrihet ofte et spørsmål om liv eller død; mange steder kunne man bli arrestert/henrettet for å ha de gale meningene. At man nå går imot den bare fordi folk skriver slemme meldinger til hverandre, sier mest om hvor hårsåre og skjøre folk har blitt av velstanden.

Lenke til kommentar

Da First Amendment ble skrevet var dette med ytringsfrihet ofte et spørsmål om liv eller død; mange steder kunne man bli arrestert/henrettet for å ha de gale meningene. At man nå går imot den bare fordi folk skriver slemme meldinger til hverandre, sier mest om hvor hårsåre og skjøre folk har blitt av velstanden.

Denne nye loven er jo nøyaktig et tilbakeslag mot dette, de vil igjen kunne arrestere noen som har irriterende meninger.

Lenke til kommentar

Nemelig Flimzes.

Man kan forsøke å argumentere for at det er ikke det denne loven er tiltenkt, men borte i Uniten Bløff har de en lang historie for "lovmisbruk" og denne vil nok bli misbrukt på samme måten.

Årsaken til at vi her borte på berget reagerer er at dårlige ideer og lover ser ut til å eksporteres i fleng (DLD og annet møkk) så risikoen er stor for at dette kan komme hit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er en grunn til at om en USAsk toller spør meg hvor lenge jeg blir til å være i USA, så svarer jeg: "Så lenge jeg absolutt må... Ikke ett sekund lengere."

 

Jaja, stor i kjeften, men jeg tipper du aldri har vært der og med garanti har du aldri snakket frekt til immigration-folka - som du til og med presterer å kalle for tollere... og som iøvrig altid spør om hvor lenge du skal være der.

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...