Gå til innhold

Trolling på internett kan bli forbudt i Arizona


Anbefalte innlegg

Er en grunn til at om en USAsk toller spør meg hvor lenge jeg blir til å være i USA, så svarer jeg: "Så lenge jeg absolutt må... Ikke ett sekund lengere."
Jaja, stor i kjeften, men jeg tipper du aldri har vært der og med garanti har du aldri snakket frekt til immigration-folka - som du til og med presterer å kalle for tollere... og som iøvrig altid spør om hvor lenge du skal være der.

 

Nei, jeg har ingen intensjoner om å dra dit om jeg ikke må... Og ja, jeg hadde sagt det som det var til immigrasjon / tollere / TSA eller hva pokkern enn de kaller seg.

Men du må gjerne dra dit om du har lyst for min del, det bryr jeg meg ikke en damn shit om, men jeg vet nok om det landet der til å vite at dit VIL jeg IKKE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ytringsfrihet er ikke en automatisk rett til å si hva man vil, men retten til å ytre meninger uten å bli forfulgt.

 

Det å plage noen med trolling er ikke å ytre en mening. Det å mobbe andre mennesker er ikke å ytre en mening.

 

Dersom intensjonen er å ytre et synspunkt så beskyttes man av ytringsfriheten.

 

Ytringsfriheten er ikke en rett til å trakasere andre p.g.a legning, etnisitet, kjønn eller politisk ståsted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er galt med denne loven? Trolling er synonymt med mobbing, og loven bygger et grunnlag for å stoppe at mennesker blir trakasserte på internett.Nå er det nok neppe forumtroll de vil stoppe, men folk som trakasserer på internett og mobber offerene til de gir reaksjoner (Les: Jessi Slaughter). Dette er troll som påvist har fått folk til å begå selvmord eller bli emosjonelt nedbrutt, og er IKKE det samme som småunger som tuller i "sex og samliv"-forumet.Ordet 'annoy' er nok lagt inn i loven for å dekke et bredere spekter, og jeg antar at det er for å dekke forfølgning, og du vil trolig ikke bli satt i fengsel for mindre tilfeller.Vi har også lover mot mobbing i Norge, men det betyr ikke at du blir satt i fengsel for å plage en fyr.

 

Gavekort.... trolling er ikke synonymt med mobbing. http://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internett%29

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...