Gå til innhold

Test: HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mastergladiatus: En (sjelden) gang i blant får vi forhandlere litt goder fra produsentene, telefonen er riktig nok bare på utlån og må returneres etter at test (3mnd) perioden er over, om jeg ikke ønsker kjøpe den ut ;)

 

Skjer med at produsenter som tjener mange millioner hver dag ikke har råd til å gi bort test-telefoner??

Lenke til kommentar

Ser utvilsomt ut som en rå telefon, men jeg frykter 4,7" blir i drøyeste laget for min del. S2`en min i dag virker som en god størrelse, uten å ha testet noe større. Men jeg føler jeg har nådd grensen hva skjermstørrelse angår med denne :)

 

Ellers som mange andre, er jeg utrolig spennt på S3 :)

Lenke til kommentar

mastergladiatus: En (sjelden) gang i blant får vi forhandlere litt goder fra produsentene, telefonen er riktig nok bare på utlån og må returneres etter at test (3mnd) perioden er over, om jeg ikke ønsker kjøpe den ut ;)

 

Blir en på meg også, "HTC" er rause denne gangen ("HTC" fordi jeg ikke går den hos HTC). Riktignok ikke "ambassadørtelefon" jeg får men tester development eksemplar. tipper jeg har den i kveld eller i morgen så skal folket få skikkelige benchmark resultater.

Endret av mobifil
Lenke til kommentar

Ser utvilsomt ut som en rå telefon, men jeg frykter 4,7" blir i drøyeste laget for min del. S2`en min i dag virker som en god størrelse, uten å ha testet noe større. Men jeg føler jeg har nådd grensen hva skjermstørrelse angår med denne :)

 

Ellers som mange andre, er jeg utrolig spennt på S3 :)

 

SGS3 kommer nok desverre til å ha minst 4,5" skjerm. Men jeg er enig i at 4,3" er den perfekte størrelse.

Lenke til kommentar

Ser ut som en heidundranes telefon og jeg liker HTC som merke, men skjermstørrelsen og batterikapasiteten gjør nok denne utelukket for meg. Har hatt HTC Sensation i et snaut års tid og 4.3" er helt på grensen til hva en bukselumme kan tåle. Telefonen har også blitt "slarkete" som følge av at den har ligget i press i lommen når jeg har bøyd/satt meg osv. så en enda større telefon tror jeg faktisk ville ha knekt på en eller annen måte.

 

Det ble etter hvert en vanesak å lade telefonen hver natt, mens jeg sitter på kontoret, i bilen, hos venner og alle andre tenkelige steder det var en micro-usb kabel å oppdrive, men denne praksisen er jeg stygt redd for at vil gjenta seg hvis jeg går for One X. Nei, jeg som andre vil nok vente og se hva Samsung disker opp med i SGS3. Nå har jeg gått over til Windows Phone og om et par uker går jeg over til iPhone for første gang så jeg har plenty med tid til å få prøvd de 3 store smarttelefon OSene før jeg fatter et endelig valg på hva som blir min telefon-fremtid.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

og 4.3" er helt på grensen til hva en bukselumme kan tåle

Dette er jeg ikke enig i. Selv i mine småe lommer på den ene buksen jeg har så fikk jeg selv en Samsung Galaxy Note ned i lommen og kunne i tillegg sitte på huk med den i lommen uten problem.

 

Med vanlige lommer på en bukse (så lenge det ikke er snakk om stramme jentebukser eller barnebukser) så går det meste av telefoner ned i lommene.

 

Vekt og tykkelse har mye å si på hvordan en telefon går ned i lommene.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Ser utvilsomt ut som en rå telefon, men jeg frykter 4,7" blir i drøyeste laget for min del. S2`en min i dag virker som en god størrelse, uten å ha testet noe større. Men jeg føler jeg har nådd grensen hva skjermstørrelse angår med denne :) Ellers som mange andre, er jeg utrolig spennt på S3 :)
SGS3 kommer nok desverre til å ha minst 4,5" skjerm. Men jeg er enig i at 4,3" er den perfekte størrelse.

 

Det var det jeg fryktet ja. Menne...nå har jeg påstått at den ideelle størrelsen er xx tidligere, blandt annet når jeg fikk en HTC Desire med sine 3.7" :p Overgangen til S2 var da litt brå, men etter noen dager blir man jo vant til det...hehe.

Lenke til kommentar

Hva er det med de tåpelige overskriftene på tek.no for tiden? "Denne SSD'en skal du ha" eller "denne PC'en har du råd til" eller "Her er komponentene du trenger" som faktisk er på fremsiden av Hardware nå. Og nå her på Amobil "Her er mobilen du har drømt om". Hva vet dere om meg?

 

Fin mobil btw.

 

De har lært av IT-avisen. "Dette bare MÅ du se... Denne bare MÅ du ha... DETTE hadde du ikke trodd..." osv. Huff.

Lenke til kommentar

"Her er mobilen du har drømt om"

 

Ehhh....nei! Og med mindre HTC One X får godt over 50% markedsandel i de neste månedene vil vedkommende som presterte den overskriften framstå som en komplett idiot.

Så alt handler om markedsandel?

 

Javel, fin tankegang.

 

Men utenom det, hvem bryr seg vel om markedsandel når alle tester på internett har konkludert at Samsung Galaxy S II er en bedre mobil enn iPhone 4S f.eks?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Nei, dette er nok ikke mobilen jeg har drømt om. Hadde min Xperia Neo hatt 16 GB minne, NFC, ICS, 2 raske kjerner og enda litt bedre batteritid, da hadde vi snakket...

 

Litt lei mini nettbrett kamuflert som mobiler. Lengter etter en kraftig Android mobil som samtidig er liten nok til å komfortabelt fraktes rundt.

Lenke til kommentar

"Her er mobilen du har drømt om"

 

Ehhh....nei! Og med mindre HTC One X får godt over 50% markedsandel i de neste månedene vil vedkommende som presterte den overskriften framstå som en komplett idiot.

Så alt handler om markedsandel?

 

Javel, fin tankegang.

 

Men utenom det, hvem bryr seg vel om markedsandel når alle tester på internett har konkludert at Samsung Galaxy S II er en bedre mobil enn iPhone 4S f.eks?

Nei, alt handler ikke om markedsandel. Hvor får du en slik tåpelig påstand fra?

 

Men, hvis dette virkelig er telefonen jeg, du, og "alle" andre "har drømt om", så vil det nødvendigvis gjenspeile seg i at flertallet av de som kjøper telefoner kjøper denne (eller i det minste uttrykker et sterkt ønske om å kunne kjøpe denne), ikke sant? Man må da kunne anta at folk som har muligheten til det kjøper det produktet de drømmer om, og det vil da gjenspeiles i markedsandeler.

Nå er det allerede flere lesere her som uttrykker at dette ikke er telefonen de drømmer om, så overskriften er åpenbart komplett idiotisk. Jeg tror at folk flest setter veldig liten pris på at middelmådige journalister forsøker å fortelle dem hva de drømmer om/mener/ønsker seg, denne "du"-journalistikken er en jævla uting!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...