Gå til innhold

Test: HTC One X


Anbefalte innlegg

Hvertfall 20 timer med moderat bruk. Dritten er at denne mobilen er godt egnet for mobilspill.. Og så elsker jeg å spille GTA når jeg f.ex satt på bastø ferja for å drepe tid, Men da slukes batteriet litt fort.

 

Men ser det kommer 1 oppdatering i uka så noe må de jo gjøre fra HTC's labs :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Gikk for den hvite, syns telefonen såg best ut i hvit rett og slett. Kan ha noe å gjøre at jeg hadde en sort iPhone 4 og S2 også, føles greit med noe "nytt". Om enkelte mener det ser mere femi ut, får dem bare gjør det. Jeg bryr meg ihvertfall ikke :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk for den hvite, syns telefonen såg best ut i hvit rett og slett. Kan ha noe å gjøre at jeg hadde en sort iPhone 4 og S2 også, føles greit med noe "nytt". Om enkelte mener det ser mere femi ut, får dem bare gjør det. Jeg bryr meg ihvertfall ikke :p

 

enig, den er finere :-)

 

Lenke til kommentar

Da har jeg også kjøpt One X og er superfornøyd med telefonen.

 

Batteriet varte ca. 3 døgn, etter første lading.(og siste oppdat.) Dog lite andre aktiviteter enn ringing og svar.

 

Kameralinsen bør beskyttes, noe merkelig og lite gjennomtenkt konstruksjon.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt denne telefonen i nesten en uke, og jeg har aldri vært mer skuffa over en telefon.

 

Ved "normal" bruk, kanskje LITT spilling, en times musikk og sende litt meldinger, så holder et fulladet batteri maksimalt 10 timer.. hvis jeg mottar et bilde på mms og skal bruke det som bakgrunn, så må jeg skalere bildet, så jeg ikke får med hele bildet.

 

At de i amobil skryter av musikkspilleren er bare latterlig! Musikkspilleren er totalt ubrukelig mtp. lydkvalitet. Dog dette kan løses med Power Amp.

 

Jeg har aldri tidligere vært så skuffet over en telefon.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har nå hatt denne telefonen i nesten en uke, og jeg har aldri vært mer skuffa over en telefon.

 

Ved "normal" bruk, kanskje LITT spilling, en times musikk og sende litt meldinger, så holder et fulladet batteri maksimalt 10 timer.. hvis jeg mottar et bilde på mms og skal bruke det som bakgrunn, så må jeg skalere bildet, så jeg ikke får med hele bildet.

 

At de i amobil skryter av musikkspilleren er bare latterlig! Musikkspilleren er totalt ubrukelig mtp. lydkvalitet. Dog dette kan løses med Power Amp.

 

Jeg har aldri tidligere vært så skuffet over en telefon.

 

Batterilevetiden er ikke et problem lenger, bare sørg for å oppdatere firmware etterhvert som det kommer! Min varer i over 1 dag, 2 dager i noen tilfeller.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...