Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg mest er at det ikkje er League play på free for all.

 

Moshpit Series:

 

A mix of team Deathmatch and objective modes that use standard rules

 

solo rank

Splitscreen not permitted

6v6

 

 

 

Champions Series:

 

A mix of objective modes that uses competitive rules

 

Team and solo rank.

Splitscreen not permitted

no care packages

no tactical insertions

4v4

 

 

 

Hadde veldi lyst på ein FFA league, får håpe på det seinere.

Lenke til kommentar

Dere konsolljævler! Jeg må vente til natt til tirsdag. Vurderer faen å kjøpe til Xbox og ha en adapter til mus+tastatur

CoD har bestandig vært best på konsoll. Hadde MW2 på PC å det var så sykt mye hackere at spillet ble ubrukelig. Kjøpte Black Ops til 360 å hadde aldri noen problemer der. Skulle gjerne kjøpt BO2 til PC, men det går sikkert ikke mange ukene før hackerne oversvømmer det spillet å.
Lenke til kommentar

Haha. Klager ikke om det ligger i postkassen i morgen eller mandag nei! Begynte ny prestige i BO1 for et par dager siden, håper å nå 50 igjen før BO2 kommer, så skader ikke om jeg må vente til tirsdag. :)

 

 

Funker det med mus og tastatur på xbox da? Kan skjønne at den reagerer med tastaturet og musen, men hvordan er den mtp på styringen? Analogen er jo ganske forskjellig i forhold til en mus, der man kan snu seg ganske kjapt. Om man kan kjøre den komboen på xbox har man jo en ganske klar fordel :)

Jo det finnes, men om det fungerer noe særlig vet jeg ikke.

 

Lenke til kommentar

CoD har bestandig vært best på konsoll. Hadde MW2 på PC å det var så sykt mye hackere at spillet ble ubrukelig. Kjøpte Black Ops til 360 å hadde aldri noen problemer der. Skulle gjerne kjøpt BO2 til PC, men det går sikkert ikke mange ukene før hackerne oversvømmer det spillet å.

Treyarch har alltid vært veldig nøye med sikkerhet. Da det dukket opp en jailbreak til PS3 ble MW2 oversvømt av hackere, mens Black Ops var helt uberørt. Sier jo litt

Lenke til kommentar

Game modes jeg ikke har sett før:

 

Hardpoint

Capture and holt the Hardpoint to earn points.

 

Combat training

Test your skills in a moshpit of game modes versus a mixed team of humands and bots. You can earn level and gun XP, but only at 1/2 the normal rate.

 

Er også noe som heter Bootcamp under Combat training, men jeg er ikke høy nok level enda.

Lenke til kommentar
Hvordan er tempoet da? Føler MW3 hadde mye høyere tempo enn BO, og med mindre baner og dårlige spawns ble det bare kaos på nesten alle maps føler jeg. Håper de følger i BO sine spor og ikke MW.

Lurer på det samme. MW3 er jo fullstendig på trynet banemessig med bare små, ekle baner med alt for mye ting, tang og bygninger. Kjøper ikke et COD igjen før jeg veit det har baner som minner om Wasteland e.l.

Lenke til kommentar

Pluss at nesten alle videoklipp har vært av proffe gamere som spiller, og har det som yrke. De er gjerne litt kjappere, og mer frampå enn hva som er realistisk når man spiller til vanlig. Regner med i starten blir det mye kaos og drittunger uansett, når det er såpass mange som spiller det.

 

Hopper inn i BO mens jeg venter jeg. Rundt 170 000 online. Sikkert mange som varmer opp til BO2!

Lenke til kommentar

Lurer på det samme. MW3 er jo fullstendig på trynet banemessig med bare små, ekle baner med alt for mye ting, tang og bygninger. Kjøper ikke et COD igjen før jeg veit det har baner som minner om Wasteland e.l.

 

Etter å ha spilt i omtrent hele dag har jeg fremdeles ikke truffet på noen maps på størrelse med Wasteland.

 

Edit: Men det finnes definitivt maps som er større enn de på MW3. Her er det mulig å "områ" seg litt, flytte litt på seg, være litt i fred. Det er ikke BOOM BOOM BOOM hele tiden. (Det finnes selvsagt slike maps her også)

Endret av Razorlight
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i alle dager mener du med det? Har du spilt Campaign på BOII?

Nei har enda ikke spilt den, så jeg vet jeg egentlig ikke burde uttale meg.

 

Men om du lar meg gjør det uansett: Jeg er klar over at det er blitt mere frihet, som er utelukkende positivt. Dog sier anmeldelsene (jeg har lest) at enspillerdelen fortsatt lener seg på mye forhåndsbestemte eksplosjoner, filmer og skriptede hendelser. Klart, det ser kult ut, men merker at man blir lei av å ikke delta så mye som man burde. At Treyarch prøver å snu denne trenden, er fint, men slik jeg hører at det er nå er det fortsatt ikke godt nok. Den trenger å bli mer interaktiv. :)

Lenke til kommentar

Nei har enda ikke spilt den, så jeg vet jeg egentlig ikke burde uttale meg.

 

Men om du lar meg gjør det uansett: Jeg er klar over at det er blitt mere frihet, som er utelukkende positivt. Dog sier anmeldelsene (jeg har lest) at enspillerdelen fortsatt lener seg på mye forhåndsbestemte eksplosjoner, filmer og skriptede hendelser. Klart, det ser kult ut, men merker at man blir lei av å ikke delta så mye som man burde. At Treyarch prøver å snu denne trenden, er fint, men slik jeg hører at det er nå er det fortsatt ikke godt nok. Den trenger å bli mer interaktiv. :)

 

Det er en god del ting som skjer uten at man selv kan gjøre noe med det, JA. Men hvordan spillet ville vært uten disse egendefinerte hendelsene vil jeg ikke engang tenke på.

Noe som forsåvidt er nytt i dette spillet er at ting man gjør under Campaign er med på å definere hvordan "fremtiden" i storyen utarter seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...