Gå til innhold

Vi søker IKT-lærling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg liker artikkelbildet som skal friste alle til å søke :D

Bildet er tatt for noen dager siden da vi stilte til nettmøte her på Hw.no. Jeg kan ikke love at det blir slik servering hver dag på jobb :-)

Benny: Vi tar inn ny lærling hver høst. Bare følg med her på Hw.no, eller send meg en epost ved nyttårstider neste år så sier vi ifra når stillingen lyses ut.

• Liker 1
Skrevet

virker fristende, jeg går ut vg2 i år, hva er kravene innen IKT (jeg ligger på 5-6)?

Nå søker du jobb, så er ingen krav annet enn bestått ikt-servicefag.

Vurderer å søke, men er ingen web eller programmeringsguru... :)

Skrevet (endret)

Man må jo huske på de flinkeste får lærlingsplass.

Det er ikke sagt at alle kan få lærlingsplass om man styker i fag eller å har mye fravær.

Husk at arbeidsplassen må bruke tid å lære opp nybegynner og det kan bli dyrt for bedrifter om de må læres opp en del og ikke kan gjøre jobben alene.

Men det jeg er enig i det er lavere krav å få lærlingplass en jobb fordi lærlingsplass er mere opplærling en fagutdannet jobb.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Skrevet (endret)

virker fristende, jeg går ut vg2 i år, hva er kravene innen IKT (jeg ligger på 5-6)?

Nå søker du jobb, så er ingen krav annet enn bestått ikt-servicefag.

"Vi søker en person som går eller har fullført Vg2 IKT-servicefag. Det er ikke noe krav, men absolutt en fordel"

Det er til og med ikke et krav ;)

Endret av Craxmerax
Skrevet

Har du rett innstilling til å lære skal vi sørge for at du blir web- og programmeringsguru i løpet av de to årene :-)

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Jeg som har tatt fagbrevet D:

Skrevet

Enkelte ganger angrer jeg på at jeg gikk Data & Elektronikk istedenfor IKT..

Ja, ikke for å strø salt i sårene, men i hvert fall i Drammensregionen der jeg jobber (underviser på IKT Servicefag på Åssiden vgs) er det mye lettere å få jobb som IKT-lærling enn som D&E-lærling...
Skrevet

Så man må ha gått IKT Servicefag? Vet om mange som har gått IKT servicefag som kan mye mindre enn meg, selv om jeg har gått studiespesialisering og driver med hjemmesider på fritiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...