Gå til innhold

Hvem styrer egentlig USA?


USA = Jøder?  

92 stemmer

  1. 1. Blir USA styrt av jøder?

    • Ja, jeg tror USA blir styrt av jøder.
    • Nei, jeg tror ikke USA blir styrt av jøder.
    • Vet ikke/Bryr meg ikke


Anbefalte innlegg

Ingen av avstemningsalternativene passer helt for meg. Jødene er åpenbart en mektig minoritetsgruppe i USA, og de har mye innflytelse gjennom massemedia, finansverdenen og en bråte med organisasjoner og andre områder i samfunnet. Men å si at de styrer USA blir en forenkling. En meget sterk påvirkning, JA - totalt styre, nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som styrer USA, og jeg føler det er alt for ofte det blir lagt skyld på èn enkelt synder.

 

Det har vært argumentert for at Saudi familien har større innflytelse over den amerikanske kongressen enn jødene har.

http://en.wikipedia....e_United_States

 

Samtidig er det hevet over enhver tvil at AIPAC og dens allierte også har stor innflytelse.

 

Til slutt vil jeg nevne generelt at der det er penger, kommer innflytelse.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Political_activities_of_the_Koch_family er ett eksempel.

Endret av BoomDawg
Lenke til kommentar

Det er mange som styrer USA, og jeg føler det er alt for ofte det blir lagt skyld på èn enkelt synder.

 

Det har vært argumentert for at Saudi familien har større innflytelse over den amerikanske kongressen enn jødene har.

http://en.wikipedia....e_United_States

 

Samtidig er det hevet over enhver tvil at AIPAC og dens allierte også har stor innflytelse.

 

Til slutt vil jeg nevne generelt at der det er penger, kommer innflytelse.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Political_activities_of_the_Koch_family er ett eksempel.

Det er mange som styrer USA, og jeg føler det er alt for ofte det blir lagt skyld på èn enkelt synder.

 

Det har vært argumentert for at Saudi familien har større innflytelse over den amerikanske kongressen enn jødene har.

http://en.wikipedia....e_United_States

 

Samtidig er det hevet over enhver tvil at AIPAC og dens allierte også har stor innflytelse.

 

Til slutt vil jeg nevne generelt at der det er penger, kommer innflytelse.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Political_activities_of_the_Koch_family er ett eksempel.

 

Påstanden om at Saudi-Arabiahar større innflyelse over kongressen enn jødene,er en avledningsmanøver.

 

Men AIPAC har stor innflytelse, for AIPAC er en organisasjon opprettet av jøder, og AIPAC er öpprettet for å opprettholde Israels innflytelse i USA.

 

AIPAC er som organisasjonen Israels venner på stortinget, den eksisterer for å ivareta Israels interesser.

Saudi-Arabia har ingen innflytelse i USA, annen enn den Israel tillater dem. For Saudi.Arabia samarbeider med Israel, og er delvis kontrollert av Israel.

Lenke til kommentar

Jødene og Israel styrer det meste, også i Norge.

De har lurt oss godt ved å spille uskyldige og forfulgte engler, mens de i det skjulte har jobbet med sin onde agenda, og våre politikere er deres nikkedukker

 

http://www.folkets.i...-som-styrer-usa

 

http://www.folkets.i...sonopplysninger

 

Jeg er klar over at noen her ønsker å holde på illusjonen om at jødene er uskykdige engler og vil alle alt godt, men som slltid er blitt forfulgt bare fordi de er jøder.

Slik er det ikke, og alle krigene som USA,FN og NATO utkjemper for tiden, samt alle sultkatastrofer som FN har skapt i Afrika, er et resultat av at jødene vil ha det slik.

Alt dette og mer til, er ledd i en arbeidet for en jødisk styrt ny verdensorden.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg er klar over at noen her ønsker å holde på illusjonen om at jødene er uskykdige engler og vil alle alt godt, men som slltid er blitt forfulgt bare fordi de er jøder.

 

Er Bush og de gangsteren der jøder?

 

Jøder er som folk flest, de forsøker å gjøre det beste ut av det de har...

 

Hvem eier til eksempel Carlyle Group?

Lenke til kommentar

Det er mange som styrer USA, og jeg føler det er alt for ofte det blir lagt skyld på èn enkelt synder.

 

Det har vært argumentert for at Saudi familien har større innflytelse over den amerikanske kongressen enn jødene har.

http://en.wikipedia....e_United_States

 

Samtidig er det hevet over enhver tvil at AIPAC og dens allierte også har stor innflytelse.

 

Til slutt vil jeg nevne generelt at der det er penger, kommer innflytelse.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Political_activities_of_the_Koch_family er ett eksempel.

 

Påstanden om at Saudi-Arabiahar større innflyelse over kongressen enn jødene,er en avledningsmanøver.

 

Men AIPAC har stor innflytelse, for AIPAC er en organisasjon opprettet av jøder, og AIPAC er öpprettet for å opprettholde Israels innflytelse i USA.

 

AIPAC er som organisasjonen Israels venner på stortinget, den eksisterer for å ivareta Israels interesser.

Saudi-Arabia har ingen innflytelse i USA, annen enn den Israel tillater dem. For Saudi.Arabia samarbeider med Israel, og er delvis kontrollert av Israel.

Avledningsmanøver fra hvem mot hvem? Åpenbart har både Israel og Saudi Arabia egne organisasjoner som jobber for å uttøve innflytelse i USA.

 

Saudi Arabia er en av hovedkildene til oljen (altså energien) til USA, og det er derfor viktigere for USA rent teoretisk og egoistisk sett å opprettholde gode relasjoner til Saudi Arabia enn Israel.

 

Jeg mener du overdriver sjukt med Israels innflytelse når du mener at Israel kontrollerer (delvis som du påstår) Saudi Arabia, og at Israel kan velge hvor mye innflytelse Saudi Arabia har i Washington.

 

De er nok begge uavhengig av hverandre, selvom de samarbeider på en del områder.

Lenke til kommentar

Det virker som om ingen her ser på de videoene og websidene jeg legger ut, muligens av redsel for å se eller lese noe ufordelaktig om jødene.

 

Det er ikke bare USA som jødene kontrollerer og styrer, men hele verden gjennom diverse mer eller mindre kriminelle nettverk, noe som de som ser denne videoen vil oppdage.

Videoen er litt lang, men jeg tror at som virkeliig er interessert kanskje vil se den likevel.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JJO3la_ZHw8&feature=related

Lenke til kommentar

Det virker som om ingen her ser på de videoene og websidene jeg legger ut, muligens av redsel for å se eller lese noe ufordelaktig om jødene.

 

Det er ikke bare USA som jødene kontrollerer og styrer, men hele verden gjennom diverse mer eller mindre kriminelle nettverk, noe som de som ser denne videoen vil oppdage.

Videoen er litt lang, men jeg tror at som virkeliig er interessert kanskje vil se den likevel.

 

Fordi youtube-videoer er verdens dårligste kilde. Alt kan tas fra løse luften, eller vinkles i teoriens favør.

Lenke til kommentar

Det virker som om ingen her ser på de videoene og websidene jeg legger ut, muligens av redsel for å se eller lese noe ufordelaktig om jødene.

 

Det er ikke bare USA som jødene kontrollerer og styrer, men hele verden gjennom diverse mer eller mindre kriminelle nettverk, noe som de som ser denne videoen vil oppdage.

Videoen er litt lang, men jeg tror at som virkeliig er interessert kanskje vil se den likevel.

 

Fordi youtube-videoer er verdens dårligste kilde. Alt kan tas fra løse luften, eller vinkles i teoriens favør.

Det virker som om ingen her ser på de videoene og websidene jeg legger ut, muligens av redsel for å se eller lese noe ufordelaktig om jødene.

 

Det er ikke bare USA som jødene kontrollerer og styrer, men hele verden gjennom diverse mer eller mindre kriminelle nettverk, noe som de som ser denne videoen vil oppdage.

Videoen er litt lang, men jeg tror at som virkeliig er interessert kanskje vil se den likevel.

 

Fordi youtube-videoer er verdens dårligste kilde. Alt kan tas fra løse luften, eller vinkles i teoriens favør.

 

 

 

Du finner alle typer videoer på youtube, også dokumentarprogrammer fra og nyhetsprogrammer fra tv.

Det du mener er altså at slike programmer er ok kilder til kunnskap, men så snart de blir lagt ut på youtube så er de useriøse og ikke noe å bry seg om.

Youtube er også en kanal fr folket, en kanal for dem som ikke når frem i offisiell jødekontrollert media, og ofte den eneste kanalen vi har for riktig informasjon.

Og du avviser altså alt uten videre, vel det gjør ikke meg noe, men jeg helt blir matt av slik dårskap.

 

En annen ting er jo at du og andre "politisk korrekte" gjerne bruker youtubevideoer selv, men når motparten bruker det så er de automatisk useriøse.

 

Det fins også et annet ord for slikt, og det er "hykleri"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste er ikke særlig interesert i å se mange timer med youtubefilm der en eller annen skrue legger ut om en mengde mer eller mindre vanvittige konspirasjonsteorier som de selvfølgelig ikke kan bevise. Eller så kan vi skylde på at alle er dumme og hjernevaskede.

 

hvis du faktisk ser et par klipp, så gjør din egen fakta sjekk så kan man finne ut en del selv.

jeg så på de som snakket om illuminati osv på samme måte som de som mente de var bortført av ufoer, men etter jeg selv sjekket opp diverse fikk jeg en oppvåkning av de sjeldne.

 

som eks sjekk et stort firma Goldman sachs, se tilbake i historien.

3-4 familier går igjen og igjen hos nesten alle de store bank eller finans baserte firmaene, ikke minst 80?% er jøder.

om det betyr noe eller ikke ?

 

akkurat som daglighandel varer er bank / penger styrt av et fåtall det er en illusjon at det er mange

k0pv0.jpg

Endret av Dani46
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste er ikke særlig interesert i å se mange timer med youtubefilm der en eller annen skrue legger ut om en mengde mer eller mindre vanvittige konspirasjonsteorier som de selvfølgelig ikke kan bevise. Eller så kan vi skylde på at alle er dumme og hjernevaskede.

 

hvis du faktisk ser et par klipp, så gjør din egen fakta sjekk så kan man finne ut en del selv.

jeg så på de som snakket om illuminati osv på samme måte som de som mente de var bortført av ufoer, men etter jeg selv sjekket opp diverse fikk jeg en oppvåkning av de sjeldne.

 

som eks sjekk et stort firma Goldman sachs, se tilbake i historien.

3-4 familier går igjen og igjen hos nesten alle de store bank eller finans baserte firmaene, ikke minst 80?% er jøder.

om det betyr noe eller ikke ?

 

akkurat som daglighandel varer er bank / penger styrt av et fåtall det er en illusjon at det er mange

k0pv0.jpg

 

Nå er vi nok ganske mange som har gjort nettop dette. Vi så gjennom en del av filmene i begynnelsen, men gang på gang legges det ut timevis av video med liten eller ingen kildehenvisning og som bugner over av feil, og ofte har ikke posteren sett den selv en gang. En youtubefilm er ikke bevis i en diskusjon med mindre man selv kommer med egne meninger og anngir tidspunkt i filmen der dette vises. Eksempelvis "jorden er rund, hvis du ser 2:23 i filmen ser du satelittbilder av jorden."

 

Å spamme med filmer uten å selv argumentere er både latskap og en dårlig hersketeknikk og sier ofte veldig mye om hva folk har å fare med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som om ingen her ser på de videoene og websidene jeg legger ut, muligens av redsel for å se eller lese noe ufordelaktig om jødene.

 

Det er ikke bare USA som jødene kontrollerer og styrer, men hele verden gjennom diverse mer eller mindre kriminelle nettverk, noe som de som ser denne videoen vil oppdage.

Videoen er litt lang, men jeg tror at som virkeliig er interessert kanskje vil se den likevel.

 

Fordi youtube-videoer er verdens dårligste kilde. Alt kan tas fra løse luften, eller vinkles i teoriens favør.

Det virker som om ingen her ser på de videoene og websidene jeg legger ut, muligens av redsel for å se eller lese noe ufordelaktig om jødene.

 

Det er ikke bare USA som jødene kontrollerer og styrer, men hele verden gjennom diverse mer eller mindre kriminelle nettverk, noe som de som ser denne videoen vil oppdage.

Videoen er litt lang, men jeg tror at som virkeliig er interessert kanskje vil se den likevel.

 

Fordi youtube-videoer er verdens dårligste kilde. Alt kan tas fra løse luften, eller vinkles i teoriens favør.

 

Hodet skal brukes til å tenke med, og ikke til å fylles med statlig propaganda.

Jeg leste en blogg en gang av en jente som gikk på vidregående, og hun skrev at hennes inntrykk var at ungdommen i dag ble utdannet til å bli idioter.

Dette var en av de få ungdommene i dag som ennå er i stand til å tenke selvstendige tanker, og som ar åpen for ny kunnskap og interessert i å lære noe nytt.

 

Det store flertallet av ungdom i dag er dessverre ikke i stand til å tenke, de fyller bare hodet med det de får servert av statlig propaganda, og vips så tror disse ungdommene at de vet alt som er verdt å vite.

Og stateen har sikret seg en ny menneskelig robot som de kan dirigere og fjernstyre som de vil.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Johan Galtung refererte til denne artikkelen i innlegget 'Om klare linjer og tvisyn' på Humanist.no:

 

Six Jewish companies own 96% of world media

 

Galtung:

 

[Etter en kortere oppsummering med eksempler på hvor mange mektige nyhetsimperier som faktisk er styrt av jøder:]

 

Tilfeldig for 1.9 prosent av USA? Neppe. "Klare linjer" har klare konklusjoner: er sjefen jødisk betyr det jødisk kontroll; eller dette er ren antisemittisme, riv det istykker eller nevn det ikke.

"Tvisyn", en forskers holdning, vil med en gang si: eiendom betyr ikke nødvendigvis kontroll. Det kan også bety kvalitet. 70 prosent av professorene ved USAs 20 beste universiteter er jøder; dermed er det ikke sagt at all forsking er pro-jødisk eller pro-Israel. Jødisk intellektualitet, Talmud-basert, dialogisk, er ubestridelig.

Altså ser man litt mer på hvor denne debatten står i USA.

For eksempel hos spaltisten Eric Alterman i avisen The Nation, som siterer Norman Podhoretz – som etterfulgt av sin sønn redigerte Commentary: "Jøder som skriver i jødiske eller andre media har som rolle å forsvare Israel." Eller Harvards Ruth Wise, til unge jødiske journalister, at de ikke skal "se seg selv som søkere etter visdom og sannhet, men som deler av Israeli Defense Forces" (13-02-12). Eller Sheldon Adelson ("I am the richest Jew in the world" som bruker deler av formuen på media til høyre for AIPAC (27-02-12). Kontroll? Alterman konstaterer at antisemittisme stort sett har forsvunnet fra amerikansk debatt. Og bra er det. Jeg gjorde mitt bidrag da jeg arbeidet for Anti-Defamation Legue.

Men den kan dukke opp igjen, og den sikreste måte å garantere det på er å tabuisere problemene, unndra dem debatt

 

Ja, vi trenger virkelig mer debatt rundt spørsmålet om omfattende jødisk innflytelse i mediene, som påvirker oss mer enn noe annet, og dermed har påvirkning på alt fra verdier, idealer og holdninger til politikk.

Når man i tillegg ser den massive jødiske innflytelsen i finansverdenen, er det ikke vanskelig å forstå at noen blir litt mistenksomme her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Ja, vi trenger virkelig mer debatt rundt spørsmålet om omfattende jødisk innflytelse i mediene, som påvirker oss mer enn noe annet, og dermed har påvirkning på alt fra verdier, idealer og holdninger til politikk.

Når man i tillegg ser den massive jødiske innflytelsen i finansverdenen, er det ikke vanskelig å forstå at noen blir litt mistenksomme her.

 

Ja vi trenger mer debatt om jødenes innflytelse, en innflytelse og kontroll som i høyeste grad gjelder Norge også, både innen media, finans, politikk, og kriminalitet..

Jeg er forøvrig ganske sikker på at mossad står bak ABB,Mossad utførte antakelig bombeaksjonen mot regjeringsbygget men den norske regjering , media ,politiet og rettsvesenet må nødvendigvis spille på samme lag, ellers hadde dette blitt avslørt ganske tidlig.

 

Problemet er imidlertid akkurat det at jødene har kontroll, det er nærmest tabu å nevne jøder hvis det ikke er for å tilbe dem eller gi dem rosende omtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...