Gå til innhold

Hvem styrer egentlig USA?


USA = Jøder?  

92 stemmer

  1. 1. Blir USA styrt av jøder?

    • Ja, jeg tror USA blir styrt av jøder.
    • Nei, jeg tror ikke USA blir styrt av jøder.
    • Vet ikke/Bryr meg ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, de som styrer USA er jødeiske bankeiere med Rotschild og Goldman sachs i spissen.

Rotschild eier og kontrollerer verdens sentralbanker, goldman sachs og jp mogan tar seg stort sett av det private næringsliv.

Rotschild kontrollerer også Norges bank.

 

Med andre ord hadde jeg rett i min påstand om bank menn ^^

 

Hiv og hoi...

Lenke til kommentar

Vel, de som styrer USA er jødeiske bankeiere med Rotschild og Goldman sachs i spissen.

Rotschild eier og kontrollerer verdens sentralbanker, goldman sachs og jp mogan tar seg stort sett av det private næringsliv.

Rotschild kontrollerer også Norges bank.

 

Med andre ord hadde jeg rett i min påstand om bank menn ^^

 

Hiv og hoi...

 

Ja du hadde rett.

Men disse jødiske bankeierne ville ikke klart dette ute hjelp av forræderiske og maktsyke politikere og regjernger.

Gjennom sin kontroll med pengene, og i tillegg jødisk kontroll med media og filmindustrien, så styrer jo deiis bankeierne allerede stort sett hele verden.

 

http://www.blacklistednews.com/?news_id=7913

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Dette er fortsatt bare tomme påstander. Vennligst forklar det for meg,

 

Har allerede spurt om dette, men jeg ble (utrolig nok) ignorert.

 

Dette er ikke tomme påstander, men godt dokumentert, og noe som er i ferd med å skje akkurat nå.

 

At dine spørsmål om dette blir ignorert er ganske naturlig, for du overser konsekvent alle argumenter og all dokumentasjon og fortsetter å spørre om det samme, helt til debattmotstanderne går lei.

Og da tror du at du og de andre politisk korrekte her har "vunnet" debatten, og det som er i ferd med å skje, ikke skjer likevel fordi dere har "vunnet" debatten.

Lenke til kommentar

Jeg overser ingenting, fordi ingenting har blitt presentert for meg. Og det ser ikke ut til å skje denne gangen heller.

 

Vel, det er en ganske uærlig "diskusjonsteknikk" du har, og det sier vel kanske litt om hvilken person du er.

Men jeg begynner jo å bli vant til slik uærlighet fra de poliisk korrekte på dette forumet.

 

I det innlgget som sto over ditt innlegg hvor du kom med disse beskyldningene om tomme påstander var det en link til en webside med informasjon bla om hvilke sentralbanker familien Rotschild kontrollerer..

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

bare å begynne lese seg fram på Rothchilds familien det så finner man selv ut en del ting..

man må slutte se etter verdens rikeste personen, se heller etter firmaene som eier mest, så se hvem som eier de her firmaene så se de som eier dem igjen, 3-4 firmaer går igjen og igjen....

Lenke til kommentar

Nå er det slik at for å bli valgt inn i kongressen så må en drive valgkamp. Og for å drive valgkamp så må en ha penger og god økonomi. Disse pengene kommer fra aktører i næringslivet, rike privat personer, og fra div. organisjoner.

For at en politiker skal kunne motta penger fra noen så er det ofte slik at det stilles krav til politikeren at de må innfri noen krav. Det kan være å be om hjelp til byggetilatelser, lovendringer osv..

Så i praksis så er det aktører i dagens samfunn i Usa som har mye penger å bruke på valgkamp som styrer i Usa. Hvilken religion disse tilhører kan nok være nokså forskjellige. Jøder vil nok betale for noe som kan anses som fordelaktig for deres trosretning. Jeg tror at grunnen til at mange jøder gjør det så bra, er at menigheten støtter opp for unge mennesker som ønsker seg opp og fram i verden.Politikeren er bare en talsmann for de som har støttet vedkommende økonomisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...