Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at den siden fungerer finfint uten Flash.

Bommet litt der ja, men nå er det ikke alle sidene som gjør det på samme måte.

 

Ja. Har man ikke flash får man som regel et HTML5-alternativ.

Så drar jeg inn på en nyhetsside som gjør intervjuer og slikt som bruker en lydavspiller, så bruker dem jo en flash spiller i de fleste tilfeller.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Linker til disse sidene?

Vil mitt poeng stå noe bedre om jeg linker til disse sidene?

 

Nope, det har jeg ingen tro på.

 

Du har ikke noe poeng, det er akkuratt det jeg prøver å overbevise deg om kjære deg. Selv om du tenker noe oppi hodet ditt, betyr det heldigvis ikke at det stemmer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Linker til disse sidene?

Vil mitt poeng stå noe bedre om jeg linker til disse sidene?

 

Nope, det har jeg ingen tro på.

 

Du har ikke noe poeng, det er akkuratt det jeg prøver å overbevise deg om kjære deg. Selv om du tenker noe oppi hodet ditt, betyr det heldigvis ikke at det stemmer!

Ja har du noen poeng da?

 

Men ellers, så sier jo denne siden alt om hvorfor Flash er bedre enn HTML5.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Men ellers, så sier jo denne siden alt om hvorfor Flash er bedre enn HTML5.

Nå må jeg understreke at jeg hverken har lest eller studert denne siden, men kun sett forsiden på den. Men etter å ha skuet hunden på hårene et par minutter så føler jeg at det blir omtrent som å henvise til Adolf Hitler personlig i 1939 for dokumentasjon på hvorfor jødene må utryddes. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men ellers, så sier jo denne siden alt om hvorfor Flash er bedre enn HTML5.

Nå må jeg understreke at jeg hverken har lest eller studert denne siden, men kun sett forsiden på den. Men etter å ha skuet hunden på hårene et par minutter så føler jeg at det blir omtrent som å henvise til Adolf Hitler personlig i 1939 for dokumentasjon på hvorfor jødene må utryddes. :)

Hehe.

 

Vi har jo denne siden også som går i favør til HTML5, men alt jeg ser der er bare bawwwwww waah waah om at flash kræsjer hele tiden og er ustabilt. Dem burde kanskje ha sjekket maskinene demmes før dem skylder på flash. Og har dem brukt flash på Mac, så kan jeg ikke si noe annet enn LOL.

 

Folk må innse det at HTML5 har en lang vei igjen før det kan bli brukt på en bra måte og før det kan bli noe mere brukbart enn Flash. Så enkelt er det bare.

 

Dermed blir det feil å ikke støtte Flash per dags dato.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg får også opp at jeg kan spille av sangen, men prøv å spill av sangen da. Firefox 11 nekter meg å spille av den sangen der med flash deaktivert.

Jeg spilte av 8 av de 26(?) minuttene sangen varte før ørene mine varslet fra om at de begynte å bli slitne, og da stoppet jeg sangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...