Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

kabinettet er dritdyrt

 

Du tenker garantert på den dyre storebroren, Level 10 som mange, inkludert meg først tenkte på. Og ikke Level 10 GT som han etter utseendet å dømme, samt oppgitt informasjon har.

 

Førstnevnte kostet rundt en 5-6000kr alene, mens Level 10 GT som kom en del senere, og var en billigversjon som koster nærmere 1/3 av prisen. Ja, som altså var det Simen1 lenket til.

http://www.tek.no/artikler/lanserer_kabinett_som_skiller_seg_ut/74221

http://www.tek.no/artikler/thermaltake_med_rimelig_variant/80428

 

Jeg må ærlig talt si at "fullversjonen" ser mye penere ut. Billigvarianten bærer preg av å være billig og ser mest ut som billig plastjuggel.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Må si jeg ler litt av:

NY HASWELL-E OVERKILL MONSER i7-5960x GTX 980 EXT 32GB DDR4 256GB SSD DVD

 

Hele 750W modulare strømforsyning wow, som ikke 70% av alle stasjonære pcer ikke har det.

Prisen er ikke det værste er jo bare ideotisk å tro folk vil betale så mye på finn.

Helt setup, Komplett PC gir lite info, men hvis det er kun opsett med i7 4770k og GTX 780 uten sli og 16 GB ram er dette klart stiv priset. Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Klart, ikke et knalltilbud (25K), men de fleste på finn vil nok også ta høyde for pruting, og vil selvsagt ønske å få mest mulig for det. Og det er jo en god maskin som raskt koster nærmere 27-28 000kr ny i dag.

Så med så mye annet tull der ute så ser jeg ikke helt problemet med den.

 

Kunne nok kanskje funnet på å gitt rundt 23 000kr for den eller noe i den duren, men det er da med et rimelig raskt overslag. Et par prosent under hans nivå, men ikke langt unna. Det er jo ikke slik at det er gamle komponenter brukt i evigheter, og det eksisterer heller ikke bedre komponenter. Noe som raskt betyr en bruktpris tett opp mot nypris.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Klart, ikke et knalltilbud (25K), men de fleste på finn vil nok også ta høyde for pruting, og vil selvsagt ønske å få mest mulig for det. Og det er jo en god maskin som raskt koster nærmere 27-28 000kr ny i dag.

Så med så mye annet tull der ute så ser jeg ikke helt problemet med den.

 

Kunne nok kanskje funnet på å gitt rundt 23 000kr for den eller noe i den duren, men det er da med et rimelig raskt overslag. Et par prosent under hans nivå, men ikke langt unna. Det er jo ikke slik at det er gamle komponenter brukt i evigheter, og det eksisterer heller ikke bedre komponenter. Noe som raskt betyr en bruktpris tett opp mot nypris.

Det er jo en ny PC som man bestiller for bygging. Tipper han der driver med scam, satte sammen en lignende pakke og havna på godt over 30k (husk 32GB 2400mhz DDR4 er ikke billig) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...