Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjøpe brukt maskin er ikke noe jeg noensinne kommer til å gjøre. Har nettopp kjøpt en Seasonic X-1250 på finn men kun fordi den var uåpnet og jeg fikk en finfin pris :p

 

Datadeler skal kjøpes nytt :)

 

Det er mye galematiaspriser ute på finn, helt utrolig hva folk tror prøver å få igjen for rælet sitt.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Har selv kjøpt brukt Plasma tv til 12.000kr som hadde nypris på 27.000, receiver til 3000kr med nypris på 11500, samt høyttalere og subwoofer til under halve prisen. Alt veldig lite og meget pent brukt så jeg har gjort mine bruktkjøp jeg også :)

 

Dog skal jeg bygge en heftig rig så er det nytt som gjelder. Kun skjermen jeg har nå som er kjøpt brukt, men kun fordi den var gått ut av produksjon :)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

 

Og hva i helvette var det han tenkte medd da han satte kjøleren sånn?

 

Haha, sant så sant. :rofl:

Har sikkert missforstått tips om at man kan sette kjøleren i "vertikal retning" for å få drahjelp fra varmluften. For det er jo i og for seg greit. Men med kjøleren tettpakken inn til skjermkortet, så har du konvertert den til en strålekjøler, kontra konveksjon. :green:

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=55814107

 

Prisen er i grunn ikke så fælt som andre eksempler i denne tråden. Det vittige er egentlig kommunikasjonen jeg har hatt med selger. Han påstår å ha fått 4 bud på 14.000 kr samt 1 bud på 15.000 kr, men ønsker ikke å selge enda fordi han ønsker 18.000 kr for den.

 

Nekter å gi fra seg den før i slutten av juni, lagt den ut for 2. gang på finn.no :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...