Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja og nei. GTX 680'en er ikkje akkurat langt foran tross alt. GTX 590 og HD 6990 ligger vel også strengt tatt noe foran da, så muligens nevneverdig det.

 

Uansett er det å kalle det det beste bare dumt generelt egentlig... :p

 

Favoritten min var en annonse eg spurte litt mer om, men den er visst fjernet nå. Noen som skulle selge HD 7970'en sin for 2800,- og det var jo heilt greit...

 

Problemet oppsto at det var intet informasjon som faktiskt knytta han til nokon reell person. Navn var det ikkje på sida. Telefonnummeret var anonymt eller ikkje registrert. E-posten er skjult for å hindre spam... I tillegg var addressen tilsvarende å skrive "langt ut i Gokk"

 

Når eg sendte melding og spurte svarte han med navn, e-post og addresse. Navnet eksisterte i noen skattelister under samme region som på annonsen, og én artikkel nevnte visst navnet hans. Ellers var det klin umulig å få noen treff.

 

Og han ville ikkje bruka finn.no sine betalingsmetoder. :p

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må tenke på at den personen mener at hvis den må sendes i oppkrav for eksempel.

Ett 5870 kort for 500kr inkludert frakt og oppkrav vil jo da bli 256kr for kortet.

Prisene er jo helt teite HVIS det må sendes.

Jeg har sett litt etter ett 5870 kort selv og da må mann opp i minimum 750kr og det pluss frakt.

Og du har flaks om du finner 5970 til 1200kr, dem pleier og ligge til 1500kr og oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...