Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare sånn obs. om man skulle treffe på karen på bruktmarkedet, så si gjerne ifra her. :)

 

Har blitt forsøkt svindlet et par ganger på finn.no og foto.no, og det pleier ofte å løse seg når familie blir involvert. Om du har navn og telefonnummer, så er det ofte en smal sak å finne ut av hvor folk bor, hvem de bor sammen med (foreldre/samboer) og så ta kontakt med dem. Den ene gangen måtte jeg ringe til søsteren til samboeren til svindleren, som så ble skikkelig forbanna på mine vegne og ordnet opp.

 

Ellers kan du jo snappe opp navn på facebook-vennene hans via en usperret profil og forklare situasjonen til dem. Det pleier å løse seg ganske fort.

Lenke til kommentar

Hvor er hagla ?o.O neida. Men likevel, det er jo lovlig ran!

 

7850 koster rundt 2k, og yter nok like bra :) Om ikke bedre?

 

...og ikke bare litt bedre.

 

Blir irritert på slike som han. GRR! Vurderer å sende en mail.

 

edit: Sendte mail jeg!

 

Fant en artikkel fra skjermkortet ved lansering. De sto det både pris og lanseringsdato. Sendte han den, og en link til komplett pc som er mye bedre. Også bød jeg han 3500 kr ^^

Endret av ChillZoNe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.qxl.no/pr.../v/an681322706/

 

Bra beskrivelse!

 

det er en strøken gamemarskin og det er prossoren den på 64 bit på 3.2 gh kjempe bra skjerkort det er hdmi utak og ddr3 1 ght på skjerkorte det følger med tråløst tatstatu og tråløs mus en 19 tommer skjerm og ett kjempe bra hovedkort og ddr 3 hurti ram den 850 mgh dvd rom og det det er pc exspress utak 2 stykker så du kan koble sammen 2 skjerkort max ram 16 ghet på ramen du kan sete ti en prosser på 4,2 ght det den marskinene der er bygg etter en ren gamemarskin som takkler de nyeste spilla som har kommet ut på markede det er en hardisk på 320 gi den har jeg delt opp og den har windows 7 kjølingen på den har 5 vifter det er knal kjøling på den den er strømforyning 850 watt det kjempe bra marskin jeg har ikke hatt no problem med den ikke jeg har bygg den søl det følger med spill på den og du kan sete på vasskjøling og da det er lakt opp til det det fælger med tråløst nettverk kort i den og det er knall marskin det følger med kabler til den og det følger med antivirus og følger med office 2003 og skjerkort driver det er bra marskin til de driver og spiller mye det er hovedkort som har usb 3 utak et det
Lenke til kommentar

Haha, er jo litt enige med dere. Men du antyder at folk med "papp-gulv" (aner ikke hva jeg skal kalle det forferdelige gulvet) og elendige kamera-skills er tyver? Det jeg syntes er mest avslørende er hvordan alt sammen er stilt opp på et latterlig lite kjøkkenbord med en gusjebrun kjøkkenstol fra 70-tallet. Alt i alt ser det jævlig ubehagelig og trangt ut og pc'n ser ellers utrolig nedstøvet og dårlig vedlikeholdt.

 

Og hvem har en stasjonær på kjøkkenet? Når jeg tenker meg om stinker det skikkelig tjuv på god avstand.

Lenke til kommentar

Haha, er jo litt enige med dere. Men du antyder at folk med "papp-gulv" (aner ikke hva jeg skal kalle det forferdelige gulvet) og elendige kamera-skills er tyver? Det jeg syntes er mest avslørende er hvordan alt sammen er stilt opp på et latterlig lite kjøkkenbord med en gusjebrun kjøkkenstol fra 70-tallet. Alt i alt ser det jævlig ubehagelig og trangt ut og pc'n ser ellers utrolig nedstøvet og dårlig vedlikeholdt.

 

Og hvem har en stasjonær på kjøkkenet? Når jeg tenker meg om stinker det skikkelig tjuv på god avstand.

 

Hvis du leser over igjen, så aner du kanskje et snev ironi? Ja, tenkte meg det ;-)

 

Tenk om vedkommende hadde satt bort PC-en, men satt den opp på kjøkkenbordet for å vise hvordan den ser ut. Hva hvis personen er sinnsykt dårlig til å tørke støv? En trenger ikke å skrike ulv bare fordi det er annerledes enn sånn du har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...