Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en lesbe


Anbefalte innlegg

Hvordan har dere sex?

 

oralsex, fingre hverandre, strap on ,dildo med andre ord mye "håndarbeid"

 

Postet av anonym: b5fbae0096d4b9d8a8e7e70d98783d7e

 

Hvis du ikke tenner på det mannlige kjønnsorganet, hvordan blir det med dildoer som ser og føles som peniser?

 

Kunne du hatt trekant med en heterofil mann og en bifil kvinne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan har dere sex?

 

oralsex, fingre hverandre, strap on ,dildo med andre ord mye "håndarbeid"

 

Postet av anonym: b5fbae0096d4b9d8a8e7e70d98783d7e

 

Hvis du ikke tenner på det mannlige kjønnsorganet, hvordan blir det med dildoer som ser og føles som peniser?

 

Kunne du hatt trekant med en heterofil mann og en bifil kvinne?

 

 

hvis hun jeg er med liker peniser så har jeg ikke noe i mot å bruke dildo på henne.

 

skulle jeg hatt trekant hadde det blitt med 2 jenter.

 

 

Postet av anonym: b5fbae0096d4b9d8a8e7e70d98783d7e

Lenke til kommentar

Joda, men hjerner utvikler jo seg til "det den blir" du former deg selv, det er ikke sånn at et menneske blir født og får en framtid, omgivelser og opplevelser former oss som mennesker.

 

Kva trur du gjør deg til lesbisk.

 

Kjønn, legning og kjønnsorgan foregår noenlunde slikt:

 

1: Egget blir befruktet med to X kromosomer eller ett X og ett Y-kromosom.

XX er jente, og XY er gutt.

 

2: Kjønnsorganet til alle embryo er likt fram til 9-uke i svangerskapet, og testosteron i blodet til spedbarnet utvikle en penis.

Her kan det skje feil:

Genetiske gutter (XY) kan få en vagina, og genetiske jenter (XX) kan få en penis.

De utvendige kjønnsorganene våre er altå ikke bestemt av genene våre, men av hormonene.

(Slike fysiske "feil" er ikke vanlige.)

 

3: Legningen til barna utvikles i hjernen, også basert på hormoner, ikke genetikk.

Svenske forskere har klart å påvise hvilke barn som vil utvikle seg til å bli homofile voksne, ved å vise til avvik i hjernestrukturen hvor (de fleste) homofile gutter har en hjernestruktur som er likere jenter sin hjerne enn gutter sin.

Det er faktisk for mye testosteron som gjør gutter homofile.

("Feil" legning i forhold til kjønnsorgan er vanligere; mellom 1 til 10 og 1 til 20 er homofil blant alle pattedyr, ikke medregnet bifile)

 

Seksuell legning er medfødt, noe man har visst lenge. (Det er ikke-"kurerbart", oppstår hos alle dyr og alle grupper av mennesker i alle land og på alle øyer).

Spørsmålet har alltid bare vært "Hvordan?", fordi det ikke er genetisk.

Moderne hjernescanning kan fortelle deg om en baby er homofil eller ikke, med stor sikkerhet.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, men hjerner utvikler jo seg til "det den blir" du former deg selv, det er ikke sånn at et menneske blir født og får en framtid, omgivelser og opplevelser former oss som mennesker.

 

Kva trur du gjør deg til lesbisk.

 

Nå er jo ikke jeg den "lesba" som skal bli spurt her, men tenkte jeg kanskje kunne svare allikevel. Jeg tror at det kan ha en del å gjøre med genetikk, ettersom jeg er lesbisk, og lillesøsteren min for kort tid siden kom ut som bifil.

 

Nå er jo ikke jeg vitenskapsmann, men jeg tror definitivt det er mer inn i bildet enn bare "Vi er født sånn".

 

Edit: Whoops, nå så ikke jeg innlegget rett over, hvis det er bevist at det ikke er noe genetisk, så er det vel ikke det.

Endret av Roskva
Lenke til kommentar

Finner det ironisk at du ikke liker men, men alikevel tenner på dildoer som er en fake pæniz. Er du en feminist? Jeg tror egentlig alle jenter er sub lesbiske, alle kan kline med hverandre og har møtt uttalige hetero kvinner som har hatt sex med andre kvinnz..

 

De aller, aller fleste mennesker har en tilbøyelighet til å utføre seksuelle handlinger med det andre kjønnet enn hva den seksuelle legningen tilsier - dette og fortsatt nyte det. Det betyr ikke at det er den primære legningen, av den grunn, kun at de fleste har bifile tendenser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå har lesbiske meg bekjent i stor grad de samme nerveendene plassert på stort sett de samme plassene som alle andre kvinner, så det ville vel vært rart hvis de ikke fikk en viss fysisk nytelse ut av å... vel, bli penetrert. Det betyr ikke at det er irrelevant hvem som står for penetreringen.

 

Jeg mener, jeg liker i hvert fall å tro at når jeg har meg med dama så er det noen sånne mystiske ting kalt "følelser" involvert som hever opplevelsen for hennes del og som gjør at jeg ikke bare kan byttes ut med et hvilket som helst penisformet objekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Komplisert spørsmål :

 

*Om du får lyst på barn i fremtiden , vil du da være villig til å få barn med en kompis , one night stand , sæddonasjon eller adopsjon?

*Hvordan ser du på fremtiden og eventuelt familieroller i et parforhold? Far / mor rolle etc i forhold til barn.

 

Hyggelig at du ønsker å svare på spørsmålene her, selv om det er mange unge her som fortsatt tenker med lisjkaren...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...