Gå til innhold

Disse spillene har de beste sluttene (DS, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er hele poenget. Guinness burde gjør det de kan best. Måle rekorder, ikke måle subjektive meninger.

 

Sier meg enig, Guinness burde være ting som bastant kan forsvares med tallmateriale av noe slag. Det kan ikke subjektive meninger. Om mange syns Black Ops har verdens beste slutt er helt greit for meg, men jeg er ikke enig så for min del blir den listen feil.

 

Det blir fel forøvrig eneste innslaget i boken jeg vet om som blir feil også...

Lenke til kommentar

Hva med L.A Noire? Jeg synes slutten der var fantastisk. Nesten på høyde med RDR *Nesten*

 

Crysis 2 >< På lista i det hele tatt! waha. Man kunne nesten gitt WoW første plassen istede for Black Ops. Det hadde vært like tåpelig. Da fordi wow aldri slutter btw. Ta hvilket som helst MMO og sett det på plass nr 1!

Lenke til kommentar
Ro deg ned. Er det vanskelig å tenke igjennom all den røde tåka? Denne artikkelen er å regne som en notis. En formidling av noe som har skjedd i verdenen. Guinness har lagd en liste, Gamer.no informerer oss at Guinness har lagd en slik liste, uten å kommentere på innholdet i den
Det er sant, men likefullt er det en så latterlig dårlig liste at jeg syntes nyhetsverdien er lik null. Det burde vel egentlig Gamer også vite. Kanskje det var mangel på ting å skrive om.

 

Tydeligvis er jo denne lista en NY HET SAK... eller?

Lenke til kommentar

Håpløs liste, første jeg tenkte på når jeg så overskriften var Red Dead Redemption. Videre tenker jeg på Half life, Mafia, Mafia 2, Portal, Monkey Island 2, Monkey Island 3 og jeg likte også slutten på Fable 1 hvor man har det tunge valget.

 

Sikkert mange gamle spill jeg glemmer her, men de jeg nevner hadde vært høyt oppe om jeg skulle valgt. Fikk forresten lyst til å spille ferdig L.A. Noire når jeg så noen sammenlignet det med Red Dead sin slutt... Får vel tvinge meg igjennom spillet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mafia

Der snakker vi historiefortelling! Og for en avslutning!

Ikke noe Hollywood-happy-ending-vrøvl i den slutten, nei.

 

At det spillet ikke en gang er blant topp 50 er helt fullstendig ubegripelig...

Nå er i hvert fall denne listen en total vits i mine øyne! Useriøst. Punktum.

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Der snakker vi historiefortelling! Og for en avslutning!

Ikke noe Hollywood-happy-ending-vrøvl i den slutten, nei.

 

At det spillet ikke en gang er blant topp 50 er helt fullstendig ubegripelig...

Nå er i hvert fall denne listen en total vits i mine øyne! Useriøst. Punktum.

Jeg likte også historien i Mafia 2, selv om den ikke akkurat konkluderte med tragedie, så var det veldig lett å tolke det slik når Joe forsvant i den andre retningen. Kjente jeg fikk en klump i halsen da. Det samme med red dead, var ganske uventet det som skjedde, men du verden så bra den slutten var. Endelig ordnet det seg for John, også gikk det, som de sier på engelsk, to hell in a handbasket, så og si med en gang igjen.

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

Der snakker vi historiefortelling! Og for en avslutning!

Ikke noe Hollywood-happy-ending-vrøvl i den slutten, nei.

 

At det spillet ikke en gang er blant topp 50 er helt fullstendig ubegripelig...

Nå er i hvert fall denne listen en total vits i mine øyne! Useriøst. Punktum.

Jeg likte også historien i Mafia 2, selv om den ikke akkurat konkluderte med tragedie, så var det veldig lett å tolke det slik når Joe forsvant i den andre retningen. Kjente jeg fikk en klump i halsen da. Det samme med red dead, var ganske uventet det som skjedde, men du verden så bra den slutten var. Endelig ordnet det seg for John, også gikk det, som de sier på engelsk, to hell in a handbasket, så og si med en gang igjen.

Jeg mente egentlig det første Mafia, der:

Tommy blir skutt og drept i sin egen hage. Som vi også får gjenoppleve i Mafia II ved at det faktisk er Vito og Joe som får i oppdrag å drepe han. Må si jeg kunne kjenne nostalgien over hele kroppen når jeg forstod at jeg satt i den samme røde bilen på vei inn i det nøyaktig samme nabolaget som i avslutningen av første Mafia.

 

 

Men jeg er også helt enig med deg når det kommer til både Mafia II og Red Dead Redemption! Må dog si at jeg følte meg litt snytt akkurat i det rulleteksten i Mafia II dukket opp på skjermen, men pytt. Jeg følte meg like snytt når siste episode av The Sopranos var ferdig også. Det å sitte og spekulere i ettertid er noe jeg innerst inne liker, så jeg satt egentlig virkelig pris på både The Sopranos- og Mafia II-avslutningen. Selv om jeg ikke innså det der og da.

 

EDIT: Innså nå at du skrev "Jeg likte også historien i Mafia II" som i at du likte den i tillegg til historien i det første Mafia. Altså; jeg trodde at du trodde at jeg snakket om toeren - ikke eneren.

 

... Hvis du forstår. :p

Endret av Smål
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...