Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

I følge hardware-guruene på Eurogamer.net, skal visst Killzone: mercenary være det hittil flotteste og teknisk mest avanserte på Vita - går til og med forbi Golden abyss på en del punkter. Bekrefter min tese om at det fortsatt satses - og kommer til å satses på Vita i fremtiden.

 

Sony måtte nesten satse alt på Killzone etter at Resistance floppet og Call of Duty fikk slakt. Ser frem til Killzone. Ikke lenge igjen før det slippes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ser ikke at det bekrefter noen ting. For meg som nettopp har kjøpt Vita så virker det mer som unntaket enn regelen at et spill virker gjennomført og bra. (utenom indie-spillene)

Anbefaler deg å prøve Little big planet til PS Vita. Den versjonen er faktisk svært bra, og i mine øyne overgår den LBP til PS3.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å prøve Little big planet til PS Vita. Den versjonen er faktisk svært bra, og i mine øyne overgår den LBP til PS3.

Jo, takk for tips, men akkurat det har jeg prøvd. Jeg har nå spilt gjennom Uncharted, Rayman og LBP. Og dermed er jeg nå tom (fortsatt ekskluderer jeg indie-spillene) :/

Lenke til kommentar

 

Tror ikke du helt forsto poenget med posten min heller. "Remote play ser bra ut, se her så kult det skal bli å kunne få bildet fra PS4 til Vitaen."

Hehe - må innrømme at en gamling som meg sliter med å forstå teknikken her - jeg får ikke huet mitt rundt det faktum at man skal kunne kjøre spillbare ps4-spill på en betraktelig mye enklere utstyrt håndkonsoll uten at det medfører kraftig forringelse av ytelse/grafikk/teknikk. Har forstått det dithen at man på en måte bruker ps4-konsollens egne ressurser og at bildet kun er en eller annen form for skjermoverføring, noe som begrenser rekkevidden mellom de to en del.

Lenke til kommentar

Hehe - må innrømme at en gamling som meg sliter med å forstå teknikken her - jeg får ikke huet mitt rundt det faktum at man skal kunne kjøre spillbare ps4-spill på en betraktelig mye enklere utstyrt håndkonsoll uten at det medfører kraftig forringelse av ytelse/grafikk/teknikk. Har forstått det dithen at man på en måte bruker ps4-konsollens egne ressurser og at bildet kun er en eller annen form for skjermoverføring, noe som begrenser rekkevidden mellom de to en del.

 

Det stemmer, du kjører ikke spillet på vita-en men det blir streamet til vitaen fra PS4-en. Les deg litt opp på Gaikai-teknologi som er et selskap som driver med cloud-basert gaming og som Sony har kjøpt opp. Vil tro de bruker noe av den teknologien til remote-play.

Lenke til kommentar

 

Fungerer fremdeles ikke, så det er vel Sony som har sendt meg kode til feil region tipper jeg.. Men spillet er jeg psyched for ja, det ser veldig lovende ut. Regner med jeg kjøper det på release.

 

Ser ut som at den Betaen var eksklusiv for PS Plus medlemmer. Men ser nå at eksklusivmerket er borte fra butikken etter oppdateringen i går. Prøv å se om den har dukket opp i PS Store hos deg nå. Meget mulig den er åpnet for alle nå :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...