Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig er veldig lite vita minnebrikker på markedet i Norge nå. De har to 16 gb på lager hos Gamezone. Hvis det kunne være interessant for deg.

 

Jeg bestilte mitt 32GB minnekort fra CDON. Det var ikke da på lager, men tok bare en liten uke før det ble sendt fra dem. Kan jo hende andre er like heldige dersom man reserverer et minnekort der.

Lenke til kommentar

Er en svak port, til tider faktisk veldig dårlig. Synes det er dårlig av Sony å ikke ha gitt dette mer tid til bedre optimalisering.

 

Koser meg med spillene, men det er irriterende etterhvert. Renegade flyter generelt bedre en Precursor, men har derimot kraftigere framedrops. Jak 3 har jeg ikke testet enda :)

Lenke til kommentar

Nei, i utgangspunktet så går ikke det. Men nå koster det bare 395,- i året for pluss, og du "får" spill til en langt høyere verdi enn det med. For min del har det blitt:

 

Uncharted: Golden abyss

Gravity Rush

Metal gear Solid HD

Sine Mora

Thomas was alone

Virtues last reward

Velocity Ultra

Limbo

Rayman Origins

Jet set Radio

 

pluss en mengde spill til PS3.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Det er en god haug trophies i PC-versjonen av Limbo, ihvertfall. Antar det er det samme på Vita!

 

Har allerede spillt det på pc selv, men kan være en god mulighet for trophies.

 

Ett annet spørsmål.

 

Jeg slettet Need for speed most wanted fra min vita for å frigjøre plass på minenkortet mitt. Jeg hadde ca 70-80 % av all singleplayer progressen. Nå når jeg reinstallerte det, er jeg på 1%, men SP poengene mine igjennom origin er der fremdeles.. Har det seg virkelig sånn at savegame fila er lagret med spillet? Så med andre ord, når jeg sletter ett spill sletter jeg også savegamet, med mindre det er cloudsync på spillet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du har rett, savgames lagres sammen med spillet. Cloudsync eller backup av selve minnekortet er nok eneste muligheter for å ta vare på savegames.

Jeg må innrømme at det var en rar løsning på en maskin med så lite lagrinsplass, å slette spill for å få plass til nye er jo helt vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...