Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter den utrolige pressekonferansen til Sony i går ble det kjøp av Vita idag :w00t:

Fikk en Bundle med Need for speed most wanted, 4 gb og ett valgfritt spill blant ca 20 ulike titler (valgte Sly) for 1900 hos Gamestop :)

 

Vita har uten tvil en fantastisk framtid foran seg!

Endret av 1-600-DOCTORB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ps+ medlem så har lastet ned Origins gratis :grin2:

 

Persona 4 golden er en selvfølge, men skal spare det. Har Uncharted, Rayman, Gravity Rush, Sly, NFS Most Wanted og Velocity på vitaen nå.

 

I tillegg har jeg en haug med PS1 klassikkere download listen min som Toy story 2, alle Crash Bandicoot spillene, Locoroco 2, Gran Turismo, LBP, Modnation og Rayman 2.

 

Det er så mye at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal starte. Hehe..

Lenke til kommentar

Jeg lette endel både på nett og i butikk. Endte opp på pakken jeg kjøpte på Gamestop som er nevnt i noen poster over. Jeg har ikke sett billigere..

 

Det opprinnelige tilbudet var en bundle til 1799. med enten, Fifa 13, NFS, All-Stars Battle Royale eller LBP2 inkl 4 gb (de var tomme for de to siste der jeg var). I tillegg fikk man muligheten til å kjøpe ett valgfritt spill for 100 kr ekstra.

Endret av 1-600-DOCTORB
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Jacob Jones and the Bigfoot Mystery? Jeg har spilt det en liten time (på iPad, men det er samme spillet) og synes det er veldig artig. Minner veldig om Professor Layton-spillene. Koster bare 15 kroner (7 kroner på iPad), så det er bare å kjøre på om du liker gåteløsning. Det er episodebasert og det er bare episode 1 som er ute foreløpig.

 

http://www.adventuregamers.com/articles/view/24706

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...