Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CTR funker fint her.... :)

Men har jeg gjort rett da? lasted ned på ps3 uten å installere det. overført til ps vitaen og bare trykke play? ingen inistallering eller instillinger jeg må trykke på?

 

Gå inn på innstillinger "in game" ( trykk og hold på skjermen) og sjå om du kan endre noko der....

 

Dette gjorde eg:

lastet ned på ps3 uten å installere det. overført til ps vitaen, starta spelet og gjekk inn i innstillinger og endra slik eg kunne bruke analog stikken.

etter det har spelet funket fett...

Lenke til kommentar

CTR funker fint her.... :)

Men har jeg gjort rett da? lasted ned på ps3 uten å installere det. overført til ps vitaen og bare trykke play? ingen inistallering eller instillinger jeg må trykke på?

 

Gå inn på innstillinger "in game" ( trykk og hold på skjermen) og sjå om du kan endre noko der....

 

Dette gjorde eg:

lastet ned på ps3 uten å installere det. overført til ps vitaen, starta spelet og gjekk inn i innstillinger og endra slik eg kunne bruke analog stikken.

etter det har spelet funket fett...

 

er liksom at piltastene ikke fungerer:( eler av og til...nesten som om det var noe vann eller noe som har ødelagt dem(ikke mulig i mitt tilfelle), for de fungerer av og til liksom vert 2-3 trykk:(. nå hadde jeg gledet meg til re2 men tørr jo ikkje prøve når sånt kan skje.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har tilgang til PSN, men ikke til selve kategorien «PSOne Classics». Firmwaren er 1.8, så alt burde fungere, men...

Finner ikke noe info på Google heller og jeg er OK med konsoller, data etc, så det er ikke jeg som har gjort noe feil.. Ender vel opp med å formattere Vitaen så får vi sjå...

Lenke til kommentar

http://www.ign.com/a...-ps-vita-review

 

"LittleBigPlanet PS Vita is the definitive LittleBigPlanet game. It's everything you loved (or possibly didn't) from the past games boiled down into a package you can play anywhere at any time. You can collect prize bubbles while watching TV, download user-created levels at home and then play them on a plane, and sink the hours into learning create mode via 10-minute chunks at the Laundromat"

 

9/10

Overall:Amazing

 

Elsket eneren og toeren, beste 2D plattformspillene på markedet. Er så glad jeg har forhåndbestilt LittleBigPlanet Vita!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hm, ja får håpe det i det hele tatt er mulig. Litt irritert på den løsninga med minnekort, selv om jeg forstår hvorfor de tok den veien. Takk for svar =)

I noen tilfeller lagres savedata sammen med selve spillet, men det tror jeg er originale Vita-spill. Siden dette er et PS1-spill burde vel savedata være adskilt. Uansett, om du kjøper nytt kort, trenger du jo ikke kassere det gamle kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...