Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, dette her irriterte meg noe voldsomt! Har skaffet meg en PS Vita nå, men er jo absolutt ingen som har minnekort!

De hadde ikke på Game Stop, Elkjøp (1 kort igjen, 8 gb. Er kravstor; må ha 16 gb i alle fall), Lefdal, Expert og Spaceworld (3 kort igjen, hver på 4 gb).

 

Vet dere om noen andre butikker jeg kan besøke i morgen - i nærheten av Stavanger - som har kort på 16 gb?

Lenke til kommentar

Vurderer veldig sterkt å kjøpe PS Vita. Har ikke hatt PSP før, men husker jeg elsket Nintendo DS Lite og savner egentlig å ha en håndholdt spillmaskin. Har jo iPhone, men føler at mange av de spillene bare er "på farta" spill pluss at jeg savner den gamle måten å spille på hvor man ikke er avhengi av touch!

 

Skal jo definitivt kjøpe Uncharted da jeg elsker det på PS3 også hørte jeg noen rykter om Assassins Creed..

Jeg lurer litt på om det finnes en komplett liste over spill som er i utvikling og som kommer snart til PS Vita?

Lenke til kommentar
pluss at jeg savner den gamle måten å spille på hvor man ikke er avhengi av touch!

 

Skal jo definitivt kjøpe Uncharted

 

Noen kommer til å bli skuffet, ser jeg. ;)

 

Uncharted avhenger faktisk av touch fra tid til annen, f.eks. når du skal traversere enkelte hindringer, løfte partneren din, eller parere nærkampsangrep. Dessuten er alle menyene touchbaserte.

Lenke til kommentar

Bestilte fra Game sent i januar og fikk pakken på releasedato. Maskinen, Rayman og headset. Imponert over ytelsen på Vitaen og Rayman ser utrolig bra ut.

 

Offtopic: Uncharted er virkelig en spillsjanger jeg ikke skjønner. Et mer lineært og fastlåst gameplay skal man lete lenge etter. Bringer minner om sent nittitall og et møkkaspill som solgte i bøtter og spann... MYST var så scriptet at du knapt kunne bevege musa selv.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med "near"?

 

Det er ganske vanlig med problemer med Near akkurat nå. Erfaringsmessig, hvis du sliter med å oppnå posisjonsinfo, bare fortsett å trykke på ikonet til det fungerer. Det kan i verste fall ta 10+ forsøk, men det går alltid til slutt.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med "near"?

 

Det er ganske vanlig med problemer med Near akkurat nå. Erfaringsmessig, hvis du sliter med å oppnå posisjonsinfo, bare fortsett å trykke på ikonet til det fungerer. Det kan i verste fall ta 10+ forsøk, men det går alltid til slutt.

 

Har selv aldri klart å få i gang posisjonsdata på Near. Håper det blir fikset i en kommende firmware. Den eneste feilen jeg har sett på Vitaen siden jeg fikk den på Tirsdag er posisjonsproblemer på Near. Ellers funker maskinen top notch. :)

Lenke til kommentar
Offtopic: Uncharted er virkelig en spillsjanger jeg ikke skjønner. Et mer lineært og fastlåst gameplay skal man lete lenge etter. Bringer minner om sent nittitall og et møkkaspill som solgte i bøtter og spann... MYST var så scriptet at du knapt kunne bevege musa selv.
For min del er det historien, de fantastiske lokasjonene og de ekstreme over the top sekvensene som gjør uncharted så bra. Har hørt at det ikke er slike over the top sekvenser i Vita versjonen. Stemmer det?
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd å overføre spill som ikke er på psn storen på vitaen ifra ps3 til ps vita? feks Metal gear solid peace walker? vurderer å kjøpe noen psp spill men er jo faktisk mindre på psn på vita:(. blir dumt vis jeg kjøper et spill på ps3 storen åsså får jeg det ikke over på ps vitaen min:P

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd å overføre spill som ikke er på psn storen på vitaen ifra ps3 til ps vita? feks Metal gear solid peace walker? vurderer å kjøpe noen psp spill men er jo faktisk mindre på psn på vita:(. blir dumt vis jeg kjøper et spill på ps3 storen åsså får jeg det ikke over på ps vitaen min:P

 

Metal gear solid peace walker funker fint på Vitaen, kjøpte det for en tid tilbake til PSP over PSN. Kunne laste det ned igjen ved å gå inn på mine tidligere kjøp.

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd å overføre spill som ikke er på psn storen på vitaen ifra ps3 til ps vita? feks Metal gear solid peace walker? vurderer å kjøpe noen psp spill men er jo faktisk mindre på psn på vita:(. blir dumt vis jeg kjøper et spill på ps3 storen åsså får jeg det ikke over på ps vitaen min:P

 

Metal gear solid peace walker funker fint på Vitaen, kjøpte det for en tid tilbake til PSP over PSN. Kunne laste det ned igjen ved å gå inn på mine tidligere kjøp.

Funker RS til Peace Walker på Vitaen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...