Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i AR-kort?

 

Det skal følge med en pakke med AR kort i esken' date=' det gjorde det i hvertfall for meg, samt 3 AR spill. Hvis du ikke har disse og du har en android telefon så kan du laste ned en AR app fra marketplace som jeg fant igår.

 

Har ulike bakgrunner på alle sidene i menyen min. Her er to av de:

 

Liker bakgrunnene dine. Kan jo nevne at jeg har lagd lockscreenen min selv, eller lettere sagt, satt det sammen selv hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste forskjell mellom WiFi og 3G versjonen er 3G eller er det flere funksjoner ellers på 3G versjonen som er verdt å få med seg?

 

Ta det jeg sier med en klype salt siden jeg er langt ifra noe ekspert, men jeg er ganske sikker på at den eneste forskjellen er at den har 3G(og sim kort slot)

Lenke til kommentar

kanskje litt dumt spm, men er det verdt det? kommrr det noen bra spill framover?

 

Om det er verdt å kjøpe en ps vita? jeg personligt er forelska i ps vitaen min...MEN det er jo ikke akuratt noen stoooore titler ute atm.

Ja du har jo uncharted og fifa for dem som liker de spillene. Men der er isåfall bare 1-2 spill!!!

Vis du er i tvil ville jeg ventet til prisen går ned eller at det komme spill som du absoluts MÅ ha!

 

 

Men er en suuuuper maskin og myyyyyyye bedre en 3ds(som også sliter med spill).

Lenke til kommentar

Noen som kan bekrefte om portable ops virker eller ikke på vita og om det er nytta av høyre analog stikke? finner ingenting på google:(

Sikkert bare jeg som er noob....

 

Jeg vet ikke hvordan det er med MGS: Portable Ops, men jeg vet at dette kan gjøres med andre PSP spill, blant annet MGS: Peace Walker. Men etter det jeg har forstått så skal alle PSP spill man finner på PS Store fungere på PS VIta, er i hvertfall det som det står.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Elsker så Vita'en min så langt, har kun 2 spill så langt, men har veldig lyst til å skaffe meg Rayman. Er interesert i å se hva slags bakgrunner og lockscreens folk har, noen som har lyst til å legge ut sine? :)

 

Har ulike bakgrunner på alle sidene i menyen min. Her er to av de:

 

 

 

2012-02-23-175458.jpg

 

2012-02-23-175519.jpg

 

 

 

Ikonene er litt usentrerte i bildene, spesielt det øverste. Dette skyldes at de vugger frem og tilbake under bruk, så det er vanskelig å ta skjermbilde på et tidspunkt hvor de står perfekt plassert.

 

Hvor fant du bakgrunnene? Liker dem, fete :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man sletter lagringsfiler på Vitaen?

 

Vita har gått vekk fra konseptet med separate lagringsfiler. Hvis du vil kvitte deg med saves må du enten bruke en intern funksjon i spillet hvis det tilbys, eller slette hele spillet og laste det ned på nytt. Skal ikke se bort fra at det tilbys alternativer til dette i fremtidig firmware.

Lenke til kommentar

Frister å kjøpe PS Vita bare for å ha den, men litt skummelt at det er så få spill selvom den nettopp er lansert.

 

Zelda til N3DS frister veldig, men kraftpakken PS Vita appelerer mer til en geek som meg.

 

PSV har vel størst utvalg av spill på en lansering noengang om jeg ikke har lest feil, er vel nærmere 30 spill ute nå?

Lenke til kommentar

Frister å kjøpe PS Vita bare for å ha den, men litt skummelt at det er så få spill selvom den nettopp er lansert.

 

Zelda til N3DS frister veldig, men kraftpakken PS Vita appelerer mer til en geek som meg.

 

PSV har vel størst utvalg av spill på en lansering noengang om jeg ikke har lest feil, er vel nærmere 30 spill ute nå?

 

30? :ph34r:

Butikken her i byen hadde 5-6 spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...