Gå til innhold

Raspberry Pi - En ARM GNU/Linux boks for $25. Ta en byte! - Lansert


xip

Anbefalte innlegg

leste på twittern til rpi at neste kommer innen en mnd, og da kan man bestille i batch.

så her på universitetet har en kul professor allerede satt opp bestillingsliste så studenter kan bestille og betale til han elns så bestilles det i universitetet sitt navn (noe som ser pro ut :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått ikke en, men to telefoner fra Farnell etter at jeg hadde bestilt.

 

Den første telefonsamtalen så spurte de meg pent om hva e-postadressen min var, for å kunne sende meg bekreftelse på at mitt "firma" var blitt godkjent. Personalet hadde ikke tilgang til serverne da de var knust av massen kjøpere xD

 

Den andre gangen ringte de og måtte desverre fortelle meg at jeg ikke kunne kjøpe 2 Raspberry Pies, så de måtte endre bestillingen min til å kun inneholde 1. (Var et forsøk ihvertfall.. :p)

 

Den snille damen kunne ikke fortelle hvor i køen jeg var kommet, men at jeg skulle få tilsendt så snart de får inn på lager til meg.

 

Ellers hintet hun til at det var over 1000 kjøpere bare i Norge(!)

Lenke til kommentar

Sitter å gleder meg til den endelig kommer.

Orderen hos Farnell er oppdatert til "restordre", så får bare vente til uke 17 :(

 

Men til alle dere som har bestilt, hva skal dere bruke den til?

 

Jeg må skifte ut en gammel doning med AMD XP 1800+ og shitty skjermkort som desktop, så skal jeg skifte ut Apple TV... og sette opp en ny server.. så en til.. og enda en..

Lenke til kommentar

Men til alle dere som har bestilt, hva skal dere bruke den til?

Har foreløpig ikke bestilt, bare "meldt interesse", men likevel.

Når (hvis) jeg får en slik, så skal jeg finne ut hva den er god for.

Dersom det viser seg at den ikke skulle være brukandes til noe (ikke sannsynlig, men likevel), så havner den i en skuff, sammen med mange andre "dingser" som har vært prøvd tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...