Gå til innhold

Nå forsvinner Abit for godt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så.. Siden jeg fremdeles har 1 år igjen av reklamasjonstiden på hovedkortet mitt i norge så betyr dette at jeg kan få et annet produkt om hovedkortet mitt tar kvelden? Lykke til, til den som fremdeles har igjen slike på lagrene sine! :b

Skrevet

Har et Abit IX38 Quad-GT Intel X38 i stue PC'en og det funker fint. Noen år gammelt nå og hvis det går i stykker får jeg en god unnskyldning for å oppgradere utstyret :)

• Liker 1
Skrevet
Så.. Siden jeg fremdeles har 1 år igjen av reklamasjonstiden på hovedkortet mitt i norge så betyr dette at jeg kan få et annet produkt om hovedkortet mitt tar kvelden?

Selvfølgelig. Du har krav på å få tilsvarende eller bedre produkt, så hvorvidt det står Abit på eska eller ikke har ingen betydning. At Abit nå forsvinner har noe større konsekvenser i USA og andre land hvor garantisaker typisk går direkte på produsenten.

Skrevet

Synd de gikk dukken, Kjoepte AW9D-MAX i 2007 med en Intel E6400 CPU, Kan spille COD Black Ops, men fps dropper dramatisk til tider. Ga den bort til Storesoestern min og hun er fortsatt straalende fornoeyd

Sikkert beste HKet jeg noen gang har hatt...

Skrevet

Hadde et Abit kort til min gamle blodoverklokkede Celeron 466 som gjorde en super jobb :) Samla faktisk deler i nesten 1 år før jeg hadde en hel PC...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...