Gå til innhold

Nå forsvinner Abit for godt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et Abit IX38 Quad-GT Intel X38 i stue PC'en og det funker fint. Noen år gammelt nå og hvis det går i stykker får jeg en god unnskyldning for å oppgradere utstyret :)

 

Heh, hadde et IX38 når jeg gikk for mitt første CrossFire oppsett.

Hovedkortet ble offisiellt pensjonert når jeg gikk over til 1366, men det lever den dag idag i filserveren min med stappfulle SATA porter og 8Gb RAM og en Q9450, funker knall og blir nok ikke tatt ut av tjeneste med det første.

 

ABIT kortene var alltid mitt første valg etter at EPoX gikk i dukken, har også hatt litt med ABIT å gjøre i Socket A alderen også, men den biten i retro maskinen er det DFI som står montert idag.

Og DFI er nok nestemann som faller under ala ABIT.

Lenke til kommentar

Farvel, farvel. Og takk for mange gode stunder sammen. Mitt første Abit hovedkort var et BH6, som tok seg av å overklokke min Celeron 300A til 450MHz... På den måten kunne jeg spille Emperor battle for Dune uten hakk og host. Jeg kjenner jeg blir så nostalgisk nå!

 

R.I.P. Abit

Lenke til kommentar

Så.. Siden jeg fremdeles har 1 år igjen av reklamasjonstiden på hovedkortet mitt i norge så betyr dette at jeg kan få et annet produkt om hovedkortet mitt tar kvelden? Lykke til, til den som fremdeles har igjen slike på lagrene sine! :b

 

stemmer nok det. Du har krav på et produkt av samme klasse eller bedre om de ikke har ditt produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...