Gå til innhold

Dotten ut i permisjon, Runar og Zeph inn som frivillige admins


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Grunnet at vår innholdsansvarlige Dotten vil være travelt opptatt med studier og andre ting vil han ta noen måneders permisjon fra stillingen som innholdsansvarlig, fra og med 1. februar.

 

Undertegnede (TSP) vil dermed steppe inn som innholdsansvarlig i disse månedene. Dotten vil fortsatt ha den samme tilgangen til forumet, men vil kun bidra rent frivillig.

 

Vi har også bestemt oss for å styrke administratorgruppen igjen da vi de siste årene har opplevd en nedgang i antallet administratorer. Det er viktig at det til enhver tid er noen i administratorrollen tilgjengelig for andre. Runar og Zeph har blitt valgt fra moderatorrekkene til å gjøre mer administrative gjøremål, vi ønsker dem lykke til!

 

Da håper vi at dere tar dem godt imot i sine nye roller!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Nå har de tilgang til en "sletteknapp" inne på Admin CP som de kan logge seg inn på via ikonet i hjørnet eller Her. Dersom de benytter denne knappen da sletter de brukerkontoen din permanent og alle innleggene knyttet til den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gratulerer til begge med å bli diktatorer.

Tusen takk! Jeg håper jeg klarer å gjøre deg og de andre undersåttene våre stolte.

 

Bare hyggelig. Dette er noe jeg selv aldri kommer til å bli, hverken admin eller mod.

Lenke til kommentar

Nå har de tilgang til en "sletteknapp" inne på Admin CP som de kan logge seg inn på via ikonet i hjørnet eller Her. Dersom de benytter denne knappen da sletter de brukerkontoen din permanent og alle innleggene knyttet til den.

Det blir ikke brukt i praksis, så jeg tror verken du eller andre skal bekymre deg for det :)
Lenke til kommentar

Hverken admin eller mod er høyt oppe på min ønskeliste. Selv etter 9 år på dette forumet med alle trollene som er rundt her.

 

Tenk å bruke halve fritida på å svare SERIØST på drøssevis av anklager fra folk som har fått fjernet et par poster, stengt en tråd, agere på rapporter, drøfte med andre moddiser om den og den tråden bør stenges, eller den og den bør utestenges. Meh. Slitsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hverken admin eller mod er høyt oppe på min ønskeliste. Selv etter 9 år på dette forumet med alle trollene som er rundt her.

 

Tenk å bruke halve fritida på å svare SERIØST på drøssevis av anklager fra folk som har fått fjernet et par poster, stengt en tråd, agere på rapporter, drøfte med andre moddiser om den og den tråden bør stenges, eller den og den bør utestenges. Meh. Slitsomt.

 

Litt enig her, og jeg har studert IPB forumprogramvaren grundig, og jeg kjenner til verktøyene. Du kan liksom ikke bare slenge rundt med pisken når du får makten. Du må også opptre representativt. Du kan ikke være deg selv lengre, du må alltid være nøye med hva du skriver.

 

Mitt hovedproblem er at jeg er uenig i retningslinjene, og med mitt "rulleblad" så er jeg ukvalifisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...