Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp på american talents, det var en sånn lys hudet gutt som var "wigger" og så sa dommeren "Have your parents ever told you that your white?" så ingen reaksjon på den du gitt! USA virker bedre i mitt syn, men hvis det hadde vært noe med "black" så tipper jeg det hadde kommet på nyhetene og de hadde buet ut dommeren.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

All PR er god PR, skjønner ikke hvorfor VG spør om dette kan ødelegge karrieren hans.

 

Når en mann med en slik hårsveis heller en drink i hode på en annen mann, er det ganske klart at han sitter i et skap. Når jeg ser han får sangen en ny betydning, Møkkaho.."å fy fader i helvete!.."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kult at vi rakket ned på Timbuktu tidligere i uken pga en tegning for å slå så jævlig stort om dette.

 

Norge i et nøtteskall.

 

Vi er da konsekvente - det er et lite mindretall som lager bråk rundt dette (MadCon, Kaizers og noen overivrige twitter-kjendiser). Som du kan lese i denne tråden og generelt så er ikke folket nådige mot disse, akkurat som vi syns Timbuktu er en vits, og mer hårsår enn en fjortisjente. Hadde majoriteten bestemt hadde ikke dette vært noen sak i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...