Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moralpolitiet patruljerer på diverse fora. Maken til dobbeltmoral har jeg ikke vært vitne til på lenge. Herre min skaper jeg er lei av mennekser som ser på seg selv som en etisk gave til samfunnet. Det at folk støtter øl-kastingen er så håpløst svakt at jeg mister troen på folk rundt meg. Hvor har det blitt av fornuften? Som sagt tidligere i tråden: kan man ikke heve seg over dette og forstå at dette er en glipp og en tabbe uten rasistiske intensjoner, og heller roe ned hysteriet?

 

Jeg reagerte på uttalelsene til Blokkhus, men jeg ble først pinlig berørt da reaksjonene kom.

 

La dem som aldri har sagt noe på kanten hive det første øl-glass!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Egentlig synes jeg er alle idioter oppi dette. Plumbo, Terje og Madcon. Men de største idiotene synes jeg er Plumbo, selv om Madcon er idioter de og. Noe de alltid egentlig har vært i grunn, synes jeg.

 

MEN ikke fordi det de sa. Det er måten de prøver å unnskylde seg med å si at det er på grunn av de er fra bygda at de ender opp med å si slikt. Det er bare feil å bortforklare det med at de er fra bygda. Kan de ikke bare være ærlige å si at de gjorde en feil, istedenfor å skylde på at man kommer fra bygda?

 

Man må huske at folk blir preget av slikt. Er ikke alltid like lett å holde tunga rett i kjeften og si det "logiske" i en slik jævlig situasjon.

 

Jeg hadde bare løpt min vei.

Lenke til kommentar

hvorfor skal de si at de gjorde en feil ? de gjorde ikke noe feil.

 

Eneste grunnen til at de står der og beklager, er pågrunn av alle idiotene som ikke takler en spøk.

 

Humor er alltid vanskelig. En god humorist velger sin scene med omhu. Og selv om fornærmelser er noe som oppstår i den som er mottaker trenger en ikke å legge alle kluter til på offentlig tv og i oslogrytens "kred med her og kred meg der"-miljø for å gjøre det enkelt å tråkke på deres tabuer. Hold kjeft, ta i mot prisen, og hør klagesangen fra de "ekte musikerene" som klager over at "bondeband" får pris.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Egentlig synes jeg er alle idioter oppi dette. Plumbo, Terje og Madcon. Men de største idiotene synes jeg er Plumbo, selv om Madcon er idioter de og. Noe de alltid egentlig har vært i grunn, synes jeg.

 

MEN ikke fordi det de sa. Det er måten de prøver å unnskylde seg med å si at det er på grunn av de er fra bygda at de ender opp med å si slikt. Det er bare feil å bortforklare det med at de er fra bygda. Kan de ikke bare være ærlige å si at de gjorde en feil, istedenfor å skylde på at man kommer fra bygda?

 

Pøh! Problemet er ikke vitsen, men settingen. Madcon-gutta har brukt tilsvarende uttrykk om etnisk norske, men i en langt mer passende setting. På bygda og blant venner sitter åpenbart kjeften løsere enn det burde gjøre på live-tv foran hundretusener av folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag har et skip grunnstøtt i Italia. Flere er omkommet, over 40 er fortsatt savnet.

 

Mange ganger i minuttet dør et barn i Afrika av mangel på mat og medisiner.

 

En mann fra Vestfold kommer med en teit kommentar på et norsk TV-program.

 

Sistnevnte sak opptar hovedplassen i alle Norges nettaviser. Pinlig.

 

Kunne ikke vært mer enig, låner denne som Facebook status jeg thumbup.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

uff... jeg blir forbanna... ikke på Plumbo... tvert imot.

Dette var en tabbe, OK. Nobody's perfect, det var en dårlig spøk som han kunne spart seg for. Now get over it! Det tshawe uttaler seg om på ettertid er jo mye verre enn dette... vil si det er verre å kalle opp noen for fittehøl enn å dra en liten uskyldig spøk (men som dessverre har med hudfarge å gjøre...)

Er lov å erte folk for alt mulig, men blir det blandet inn hudfarge, da er det med en gang helt forferdelig...

Folk slutter å høre på plumbo pga. dette... da kan de ikke ha likt de så mye i utgangspunktet... om man boikotter et band pga. en teit kommentar, må man tro at man selv er feilfri...

Endret av RC-man
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...