Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er patetisk å dra galgen så lang. Hvem i helvete kaster øl over en person som har beklaget seg en million ganger? Han har sagt unnskyld til både madcon og Norge. JEg synes det er patetisk å si at de skal banke han, at han er en møkkamann og alt det der. Så sier madcon at han har hele norge bak seg? Hva faen er dette for noe? Jeg synes dette er faktisk en dårligere oppførsel fra Madcon sin side, og det er han som fortjener prell... Jeg blir kvalm over medias oppførsel også, fordi det er faktisk enkelte mennesker som har et til tusen mangel på empati, som fortjener mye mer å få en dårlig media oppmerksomhet. La plumbo beklage seg og hold deg faen unna hvis du ikke har empati.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Synes litt synd på han plumbo fyren. Media har jo overdrevet saken til tusen, alle vil ha en bit av kaken så alle kaster seg på bølgen.

 

Tja. De som driver saken er først og fremst "kultureliten", og det man ser fra den kanten er nå å være mest mulig "moderne" slik at kredden blir opprettholdt. ELler aller helst økt.

 

Det store spørsmålet er om det kommer på Dagsnytt18 på mandag. Med Madcon som gråtende påpeker at de er utsatt for stor urett. Mens Simonsen sitter ved siden av, og glemt er "fittehøl", og nikker samtykkende at dette er noe systematisk i dette landet.

 

Dog. Men nordmenn er nå like hårsåre som Madcon. En utlending som kritiserer norske forhold får kjapt "kom deg heim".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...