Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har man ikke lov til å bli sur over en ekstremt malplassert og respektløs vits, på et ekstremt dårlig tidspunkt?

 

Mange kraftige adjektiv ja...

 

Vanligvis fremstår Madcon-gutta som ekstremt joviale og utrolig, vanvittig og fantastisk selvironiske, så reaksjonen deres er svært overraskende synes jeg.

 

Lukter litt "jeg vet hva rasisme er" her inne nå.

 

Hva mener du egentlig her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Når jeg tenker litt i ettertid så syntes jeg litt synd på Plumbo. Dette skulle bli starten på ett godt år, som han greide å ødelegge fullt og helt. Jeg kan også se meg litt enig i reaksjonen til madcon, så absurd som det er.

 

Du leve deg inn i det selv, de gir prisen vekk med gode ord, og blir møtt med en dårlig halvrasistisk spøk på live tv, som de ikke helt vet er vondt eller godt ment. Derimot så forstår jeg ikke hva kaizers gjør på, men de skal ha for underholdningen :w00t:

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Begynner å bli grundig lei av "norske" utlenningers rasistkortbruk hele tiden :new_woot:

 

Skjønner det. Men når du kommer ned i promille, så skjønner du at det hjelper ikke saken din når du snakker om "neger-pisset" nede i Oslo.

 

Kan vel få lov til å ha den meningen. Trur mange nordmenn har ganske så mye å si om utlendingene i norge, men som oftest blir det ikke sagt noe.. Kan jo håpe på en utblåsning i fremtiden og at det blir forandringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...