Gå til innhold

Steam sprengte egen rekord (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA og Microsoft har ikke sjangs mot Steam, Steam er "above and beyond" alle andre spillbutikker og sentre på nett, selv om de har litt stive priser.

 

Jeg har ikke så mye imot Steam. Ser man bort fra den latterlige prisinga.

Men jeg har vært uten internett i en uke nå, på grunn av at modemet mitt tok kvelden.

Jeg liker hvordan jeg måtte være ONLINE for å kunne spille Steam- spill OFFLINE.

/golfclap

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har selv Origin og Games for Windows Live, men det er fordi man blir tvunget av EA og M$ for spill som BF3 og AOEO, helst hadde jeg hatt absolutt alle spill kun på Steam.

 

Etter B2K patch kunne jeg ikke lengre få razor origin bypass til å fungere så jeg avinstallerte BF3. For min del var ikke spillet så bra at den rettferdighetsgjorde en eksistens av et trojaner program installert på pc-en min.

Lenke til kommentar

Det var meget godt tilbud i denne runden og dermed ble det 5-6 store titler fra 2011 i handlevognen samt et par små. Savnet dog et godt tilbud på Anno 2070.

 

Tipper vi kan se tilbud på Anno 2070 ca februar / mars om jeg gjetter riktig! Stemmer ca bra med andre slike store titler som har solgt ok og hvor man ønsker å selge bedre. Antar 2070 hadde solgt bedre om DDR'en ikke var så ille som det ble påpekt et par steder.

Lenke til kommentar

Man kan ikke skylde på Steam for at de har høye priser. Da skylder man heller på den norske stat.

 

Tja, husker når Steam byttet fra $ til €, da beholdt de samme prisene i Euro, siden dette skjedde har jeg bare kjøpt ett spill til fullpris. Når prisen var i dollar, var det jo ganske bra. Synes slike priser uansett bør være lavere for "virituelle kjøp", enn for noe som pakkes og sendes fysisk.

Endret av oysteini
Lenke til kommentar

EA og Microsoft har ikke sjangs mot Steam, Steam er "above and beyond" alle andre spillbutikker og sentre på nett, selv om de har litt stive priser.

 

Jeg har ikke så mye imot Steam. Ser man bort fra den latterlige prisinga.

Men jeg har vært uten internett i en uke nå, på grunn av at modemet mitt tok kvelden.

Jeg liker hvordan jeg måtte være ONLINE for å kunne spille Steam- spill OFFLINE.

/golfclap

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at Steam fungerer utmerket OFFLINE , dvs den har en offline modus.

Får du ikke dette til ,. så er det din egen feil.Har brukt offline-modusen masse.

Lenke til kommentar

EA og Microsoft har ikke sjangs mot Steam, Steam er "above and beyond" alle andre spillbutikker og sentre på nett, selv om de har litt stive priser.

 

Jeg har ikke så mye imot Steam. Ser man bort fra den latterlige prisinga.

Men jeg har vært uten internett i en uke nå, på grunn av at modemet mitt tok kvelden.

Jeg liker hvordan jeg måtte være ONLINE for å kunne spille Steam- spill OFFLINE.

/golfclap

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at Steam fungerer utmerket OFFLINE , dvs den har en offline modus.

Får du ikke dette til ,. så er det din egen feil.Har brukt offline-modusen masse.

 

Enlighten me, then.

Da jeg prøvde å starte et spill loadet Steam; jeg fikk beskjed om at Steam ikke kunne koble seg til internett, og fikk tilbud om å starte spillet i Offline- modus. Neste beskjed var noe sånt som at "Steam cant connect to internet" etterfulgt av avbrutt loading.

 

...

Testa ut mens jeg skrev dette innlegget.

Man må velge Offline- mode FØR man mister internett. Det er ikke alltid like greit med uforutsette ting.

Men nå vil det hvertfall fungere neste gang...

Lenke til kommentar

EA og Microsoft har ikke sjangs mot Steam, Steam er "above and beyond" alle andre spillbutikker og sentre på nett, selv om de har litt stive priser.

 

Jeg har ikke så mye imot Steam. Ser man bort fra den latterlige prisinga.

Men jeg har vært uten internett i en uke nå, på grunn av at modemet mitt tok kvelden.

Jeg liker hvordan jeg måtte være ONLINE for å kunne spille Steam- spill OFFLINE.

/golfclap

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at Steam fungerer utmerket OFFLINE , dvs den har en offline modus.

Får du ikke dette til ,. så er det din egen feil.Har brukt offline-modusen masse.

 

Enlighten me, then.

Da jeg prøvde å starte et spill loadet Steam; jeg fikk beskjed om at Steam ikke kunne koble seg til internett, og fikk tilbud om å starte spillet i Offline- modus. Neste beskjed var noe sånt som at "Steam cant connect to internet" etterfulgt av avbrutt loading.

 

...

Testa ut mens jeg skrev dette innlegget.

Man må velge Offline- mode FØR man mister internett. Det er ikke alltid like greit med uforutsette ting.

Men nå vil det hvertfall fungere neste gang...

 

Det fungerer vertfall her , godt du fant ut av det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...