Gå til innhold

BioWare henter inspirasjon fra Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"oppfølgeren gjorde endel ting originalspillets tilhengere ikke var særlig fornøyd med, samtidig som han mener det gjorde mye godt også."

 

Nei de gjordet bare konsoliseringen total, tydligvis inser de nå at de dreit seg ut ved å gjøre det enda mer linært en det alleredet var, man trenger ikke Skyrim for å finne ut dette, Gothic 2 feks er den åpne verden mye bedre en Skyrim når det kommer ti dialoger og AI. Når det er sagt synes jeg Skyrim er et hav bedre en Oblivon.

Endret av simalarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"I tillegg forstår han kritikken Dragon Age II fikk for å ikke la spillerne utstyre kompanjongene sine med rustninger."

 

Så nå forstår de kritikken? Folk kritiserte dette på forumet deres mange måneder før DA2 kom ut, men da ble de jaget vekk med brennende fakler av et samlet korps Bioware ansatte. Alle som våget si noe ble hetset av utviklere og PR folk.

En av grunnene til at jeg hoppet over DA2 var måten Bioware behandlet sine potensielle kjøpere på, og jeg stoler ikke mer på dem nå.

Med DA2 sa de at de ville ha COD spillere, nå vil de tydeligvis ha Skyrim spillere. Hva med å lage et Dragon Age 3 for DA:O spillere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Alle som kritiserer Bioware sine spel er jo 4chan-troll.

 

Det var jo òg ganske mykje meir enn det han seier det som (med rette) vart kritisert, men at dei skriv Twilight-dialog og har degenerert frå å lage truverdige karakter til superunike snøflak-pappfigurer som det er umogleg å tru på, har dei vel ikkje heilt tatt innover seg,

Lenke til kommentar

Jeg for min del elsket Dragon Age 2 til en viss grad. De to største feilene jeg så var at det bare var én by, og enkelte steder ble vi tvunget til å fjerne en person fra laget og erstatte ham/henne men en annen. Dragon Age: Origins på sin side var også svært bra, men hadde alt for mye slossing og alt for få konsekvenser i valgene man tok. Når du står ansikt til ansikt med kongen sjøl (eller hva han nå var) og ber han dra til helvete skal han ikke bare gi deg en klaps på skulderen og ta det som en spøk.

Lenke til kommentar

Konsoll og rpg fører aldri noe godt med seg . Som Joner sa i Den siste revejakta ; Det kommer aldri noe godt ut av fetta til satan. Bethesda er vel den utvikleren som har kommet nærmest et konsollprodukt av sjangeren.

 

Må du ikke glemme de gamle konsollene da, de hadde de beste rpg spillene som finnes til i dag, trur du heller skal føre til at Playstation 3 og Xbox 360 ikke har mange gode gode rpg spill, da kan jeg tru på deg

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Det eneste jeg virkelig syntes ødela i Dragon Age 2 var at hovedpersonen fikk stemmeskuespill. Liker mye bedre den tause typen eller at du i hvert fall ikke hører dialogvalgene du tar. Jeg hører stort sett i bakhodet hvordan jeg ville sagt ting uansett og har ikke tall på hvor mange ganger jeg tenkte "Jamen det var ikke sånn jeg ville si det!!" i DA2. Har hatt samme problem med Mass Effect hvor jeg synes det er et spennende univers med mye kul bakgrunnshistorie, men har bare klart å komme meg gjennom det første rett og slett fordi jeg ikke kan fordra Shepard. Mener for all del det er(/kan være) bra med stemmeskuespillere i spill, men ikke bestandig på personen du styrer.

Har hørt folk som både er enig og uenig i dette, så det er vel en smakssak, men en option-knapp som heter "Main Character Dialouge" burde vel ikke være for mye å be om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...