Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hemmelig.com - Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Man kan godt si at "Er man med på leken får man tåle steken".

 

Men hva om din Gmail ble hacket og alle E-postene ble publisert? Inkl alle passord du har fått tilsendt fra div sider.

Eller nettbaknen din? og alle pengene stjålet.

 

Du må ikke tåle så inderlig vel

den urett som ikke rammer dig selv! Arnulf Øverland 1937

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv fra forrige side, og vil fortsette hver side til fleste skjønner alvoret i dette. Gjort er gjort, og hadde alle vært bad guys hadde det vært noe annet, men slik er det altså ikke og privatliv bør beskyttes.

 

Vennligst ikke bidra til denne gruppens arbeid.

 

 

Takk for at dere hjelper hackergruppen med å spre dette videre. Akkurat nå er ikke Diskusjon.no noe bedre enn tabloidavisene, og heller bensin i bålet.

 

Forsvarer heller ikke de menneskene i den lista, konsekvensene av handlingene får man bare godta, men istedefor å gjøre det verre, kunne de som er gode på dette gjøre det litt vanskeligere for den gruppa å gjøre enda mer skade.

Skaden er forsåvidt uansett skjedd, personlig har jeg lite interesse av å søke gjennom lange lister med navn som for meg er ukjente, men siden alternativet er der uansett så tror jeg det gjør lite at noen bruker fra diskusjon.no gjør det også

 

Er vi heldige kræsjer de kanskje siden, det er hovedsakeli de i politikken som har det vanskeligst akkurat nå

De som har vært utro mot kona har jeg ingen barmhjertighet for :\ (med mindre de har gjort en avtale de imellom naturligvis, hvorav problemet ikke vil være særlig stort uansett)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siterer meg selv fra forrige side, og vil fortsette hver side til fleste skjønner alvoret i dette. Gjort er gjort, og hadde alle vært bad guys hadde det vært noe annet, men slik er det altså ikke og privatliv bør beskyttes.

 

Vennligst ikke bidra til denne gruppens arbeid.

 

 

Takk for at dere hjelper hackergruppen med å spre dette videre. Akkurat nå er ikke Diskusjon.no noe bedre enn tabloidavisene, og heller bensin i bålet.

 

Forsvarer heller ikke de menneskene i den lista, konsekvensene av handlingene får man bare godta, men istedefor å gjøre det verre, kunne de som er gode på dette gjøre det litt vanskeligere for den gruppa å gjøre enda mer skade.

Enig. Syns detverbganske respektløst av folkmpå forumet å bidra med linker i en slil sak. Men de vet ikke bedre sikkert

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sier meg enig med flere av dere som sier at å poste linker gjentatte ganger bare er med på å ødelegge mer, og bidra til mer skade. Jeg tar selvkritikk på at jeg i det hele tatt søkte meg fram til listen og lastet den ned. Når jeg først fikk listen foran meg så jeg hvor mye skade en faktisk kan gjøre om en ønsker, angrer jeg på at jeg var nysjerrig nok til å lete den frem.

 

Den gode gamle gyldne regel er vel verdt å trekke frem: Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg.

 

Hvordan hadde du reagert om det var deg som var på nevnte liste med personopplysningene dine tilgjengelige for allmenheten?

Endret av Krølle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei, hadde ikke vært noe artig det heller, men uskyldige fortjener da ikke å lide for hva andre har gjort?

 

Jeg syns vi bør hjelpe og beskytte de uskyldige så godt vi kan, og ikke hackergruppa. Uansett, om den gruppa går over streken, så vil jeg hvertfall ikke syns synd på dem hvis det evt. skulle skje noe med dem.

 

Viktig edit for nykommere: vennligst les hele tråden før du kommenterer, og tenk først.

Endret av Myst
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er dette noe folk egentlig vil lese? Det virket råspennende å prøve å finne ut om det var noen kjente politikere som sto på listen, men så snart jeg skjønte hvordan man skulle få tak i listen, så... Vil man egentlig vite om alle som står på listen? Kommer til å forholde meg lykkelig uvitende om hva folk gjør på den sida...

Lenke til kommentar

Hørt om dusj & såpe? hørt om gangbangs,bukkake, osv?

Hvis vi snakker om slike ting, så kan vi snakke helt åpenbart, håper jeg. Hvis så, la meg stille noen spørsmål.

Tror du disse damer dusjer etter hver kunde? Ingen hud kan tåle så mye. Hvordan kan du være sikkert at de vasket dem bra nok i munnen, for ekseempel? Eller bruker du også kondom på munnen din når du kysser dem? Eller kysser du dem ikke i det hele tatt? Noen rent praktiske ting jeg kan ikke forstå.

 

Ikke tenk på at jeg er naivt, bare jobbet i mange år som medisinsk personell i landet mitt. Der hørte også folk om alle disse ting, og ikke mindre enn dere. Har mange ganger sett hvordan forsvinner deres selvsikkerhet, når problemene begynner og dere kommer for å sjekke helse. Har mange ganger sett frykt og usikkerhet i øynene deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er ikke bare folk som har kjøpt sex som brukte siden. Mesteparten brukte den siden til å møte partnere. Altså ikke kjøpe sex. Skal man straffes for det?

Nei, og derfor passer vi på denne tråden. Vel mulig de aller fleste ikke har kjøpt sex på den siden.

 

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

:)

Lenke til kommentar
Det er ikke bare folk som har kjøpt sex som brukte siden. Mesteparten brukte den siden til å møte partnere. Altså ikke kjøpe sex. Skal man straffes for det?

Nei, og derfor passer vi på denne tråden. Vel mulig de aller fleste ikke har kjøpt sex på den siden.

 

Personvern gjelder på våre sider. De uskyldige skal beskyttes..

 

:)

 

 

Godt å høre at noen tenker på dette såkalte personvernet fremdeles.

Hva er det neste man finner på nett,medisinske journaler,nav mappa di,eller utskrift av alle smsene noen har sendt.

 

Jeg er for eks, mot prostitusjon,men jeg mener også at mennesker eier sin egen kropp,og hvis de vil selge den,ja da kan ikke jeg eller andre nekte dem det(tvungen prostitusjon er noe annet,folk som tvinger andre kan gjerne få 100 år i fengsel for min del).

 

Har forøvrig ingen erfaring med hemmelig.com,men kan jo sikkert være ett greit sted for de som er litt nøden,eller vil finne noen med like lyster som de selv.

 

Blir jo sikkert en fin julefeiring for de som blir avslørt og hetset for dette nå.I en skikkelig " dagene etter 22 juli ånd" skal vel de oppleve en rykteflom som kanskje ender i tragedie.

Skikkelig flott... . :nei:

 

Postet av anonym: e0b298ee025dcc479094651879942afa

Lenke til kommentar

Identiteten deres skal være kjent rundt om kring.

14-20årige scriptkiddies. Tror ikke de helt forsto hva de gjorde. Virker heller ikke som de har hatt vett til å gjøre dette "anonymt"

 

Ikke bra, på den listen finns det folk med makt og penger. Og kontakter..

 

Send PM hvor jeg kan få lest det Eller er det ulovlig?

Vi ønsker ikke videreformidling av lister som kan bryte personvern.

 

:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...