Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for å finne mest mulig.. :) Hodet mitt er bygd slik, at det klarer jeg ikke å la vær, hehe.. :p

 

Det var en del mindre ammo å finne denne gangen, men jeg måtte uansett lete etter alle tools-greiene, for å oppgradere våpnene mine..

 

Jeg brukte aldri shiv på clickers, eller noe, kun på dører man må åpne! Men, uansett hvor mye jeg sparte på ting, fikk jeg aldri nok av saks og tape og sånn til å lage shiv for å åpne døra ved demningen før du møter på ... ... Så, det synes jeg var litt dumt.

Lenke til kommentar

Spillmodus bør være påskruudd :p Har selv en 65" i 8000 serien, og med mindre du digger input lag så bør du aktivere dette :)

 

Nå vet jeg ikke hvorvidt du har kalibrert øvrige innstillinger på skjermen da. Bare du ikke sitter med fabrikkinnstillingene så er du ihvertfall godt på vei.

 

Det hjalp med spillmodus faktisk! Takk for tipset.

 

Jeg må si at jeg synes spillet og kontrollene er vanskelig. Men det kommer seg nok. Hvordan tar jeg enklest ut "clickerne"? Det er tydeligvis ingen nytte med rambofakter der.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Tok endelig fatt på DLCen. Gledelig gjensyn med spillet!

 

PS3en (fra 2007) hørtes ut som et jetfly etter noen minutter spilling.

Endte opp med å demontere hele kassa og bruke trykkluft på boks for å rense ut.

At maskinen ikke har tatt fyr er nesten helt uforståelig. Kunne fylt en svær matboks med støv/kaniner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Dark Horse har laget tegneserier av det meste, inkludert en prequel av Last of us. Enkleste måten å lese den er nok om du har en iPad. Da er det bare å laste en en Dark Horse comic app. De gir faktisk ut en del gratis tegneserier også som previews. :)

 

Men da er den skrevet i etterkant av spillet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-jS6upa

Har hørt rykter om at det planlegges en last of us film. Noen andre som har hørt noe om det, eventuelt kan bekrefte/avkrefte om det stemmer eller ikke?

Dere som kjøper Remastered, dere må gi en oppdate på hvordan det er. Usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...