Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan Andresen forsvare en slik stempling? Stygt.

 

Prica tok armen rundt hodet til Muri også stygt

 

Og det gjør det greit å forsvare en slik stempling hvordan?

Hvor gjør han det egentlig?

Nå har jeg hørt intervjuet to ganger og han forsvarer vel egentlig bare Tommy Skjerven som ikke gir gult kort?

Lenke til kommentar

Hvordan kan Andresen forsvare en slik stempling? Stygt.

 

Prica tok armen rundt hodet til Muri også stygt

 

Og det gjør det greit å forsvare en slik stempling hvordan?

Jeg har da aldri forsvart taklingen heller? At Vif spilte så mye styggere enn Rbk det er jeg ikke enig i. Prica labbet ut med etterslengere hele kampen. Fredheim Holm overspilte voldsomt i straffesituasjonen. Strandbergs takling. I dag var ikke Rosenborg noe bedre enn Vålerenga

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skammer meg jeg over norsk fotball og måten enkelte ting framstilles på. Her har vi en trener som så å si går ut og sier det er greit å knekke føtter på motspillere, og Davy Watne drar vitser. Hele det intervjuet der er en vits, med to idiotiske aktører og en som tar det alvorlig. Sånn var det i fjor og.

 

At det ikke blir tatt avstand fra Martin Andresen på et bredt nivå er rart. Tippeligaen har vel ikke hatt så mange alvorlige skader, særlig hodeskader, så lenge jeg kan huske. Det hjelper ikke akkurat når Martin har gitt en spiller som oppgave å takle RBK-spillere, som han selv vil.

Lenke til kommentar

Skammer meg jeg over norsk fotball og måten enkelte ting framstilles på. Her har vi en trener som så å si går ut og sier det er greit å knekke føtter på motspillere, og Davy Watne drar vitser. Hele det intervjuet der er en vits, med to idiotiske aktører og en som tar det alvorlig. Sånn var det i fjor og.

 

At det ikke blir tatt avstand fra Martin Andresen på et bredt nivå er rart. Tippeligaen har vel ikke hatt så mange alvorlige skader, særlig hodeskader, så lenge jeg kan huske. Det hjelper ikke akkurat når Martin har gitt en spiller som oppgave å takle RBK-spillere, som han selv vil.

 

Vel hva med å rydde opp i egne rekker før man angriper andres? Dorsin spiller som en gris i dag og burde sammen med Ogude vært utvist

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvilken deal OGS fikk hos rike Molde-onkler når alt kommer til alt.

En del får vi aldri vite, tipper jeg.

 

Men like greit det, vi må få noen lag til europa også, med bedre resultater.

 

:)

 

I morgen vinner Sogndal over Sandnes, spiser admin-hatten min hvis ikke så.. ^^

Lukter uavgjort av den kampen. Tipper Viking går på tap mot Stabæk også, er så jævlig typisk Viking.

 

Godt jeg fikk rett i en av spådommene mine hvertfall :p

 

Ja, tror Sogndals motstandere må ha større mål heretter.. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
At det ikke blir tatt avstand fra Martin Andresen på et bredt nivå er rart.

 

Hvorfor det? Tviler på at det er særlig mange som er enig i at den taklingen ikke er gult kort, men de fleste av oss bryr oss jo ganske lite fordi vi er mest interessert i våre egne lag. Kan ikke akkurat huske mange folk fra RBK som gikk ut og forbannet Bo Andersen etter angrepet på en Odd-spiller for en uke siden heller...

 

Må jo huske at i det store og hele er dette en fillesak. Det er mange stygge taklinger i løpet av sesongen som det ikke blir dømt kort på, og det er mange treneruttalelser som forsvarer egne spillere i større grad enn en objektiv person ville ha gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen fillesak for Daniel Fredheim Holm som ikke får spille fotball på hvem vet hvor lenge. Og Bo Andersen fikk sin straff. I folk som bør tar avstand mente jeg fotballpersonligheter som kommer til ordet her i landet. Med Ogude så har det blitt en trend. En spiller som søker motspillere for å takle unødvendig hardt, slå og sparke. Jeg snakker ikke om generelt dårlig fair play. Alle spillere kan komme med noen etterslenger og albuer her og der. Vi ser det i hver kamp.

Lenke til kommentar

Jepp jepp. Ikke noe galt i den taklinga, nei!

Ogude brakk trolig leggbenet til Fredheim Holm. Andresen forsvarer han. Trist.

Hvordan kan Andresen forsvare en slik stempling? Stygt.

Og det gjør det greit å forsvare en slik stempling hvordan?

At det ikke blir tatt avstand fra Martin Andresen på et bredt nivå er rart.

Jeg prøver igjen, hvor forsvarer han det?

Han sier at det ikke er gult kort og at Ogude var uheldig for traff han der.

Han sier dog INGEN TING om at det er en fair takling.

Lenke til kommentar

Når man går inn sånn så er det stygt. Stemplinga er stygg og burde vært direkte rødt. Når Martin sier det ikke er kort en gang så synes han tydeligvis at det er ok at folk går inn med knotter.

Han sier det ikke direkte, men man skal være rimelig langt borte for å ikke forstå hva han mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...