Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

For tiden er det med unntak for seier mot Rbk bare Tromsø det smaker ekstra godt å vinne mot. Jeg sa det samme ifjor og året før det. Det er på grensen til deprimerende å se en trener som Høgmo fortsatt holde fast ved den kyniske «norske» 90-talls fotballen. Ekstra deilig er det da å så til de grader spille de ut. Gleder meg allerede til kamp på Lerkendal om en måneds tid. :)

Hva mener du med denne? Synes Tromsø spiller bra fotball jeg, de er bare så sykt elendig på bortebane. Spilte nok litt kynisk i går ja, men dette var også noe Høgmo etterlyste etter sist bortekamp da Tromsø glapp en ledelse. Tromsø i år spiller bra fotball og styrer kampene hjemme veldig bra, men de er veldig strukturert defensivt så blir nok fort kjedelig for de andre lagene.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er mulig det, nå skal ejg være den første til å innrømme at jeg ikke benker meg foran tven når Tromsø skal spille og ser svært lite av de, men alle ganger jeg har sett de spille under Høgmo så har det du nevner vært gjennomgangstonen, dvs at fokuset først og fremst er på den defensive tryggheten. Jeg forstår også at noen liker det men personlig er jeg mer glad i de lagene som spiller angripende fotball langs bakken.

Lenke til kommentar

Fotball er buisness. Det at RBK - som har vært Norges største fotball lag over mange mange år - tjener mer penger gjennom TV og media er ikke unaturlig. De som skal ha skylden er NFF som da ikke gir nok penger til vinnerne. Er det ikke slik i England også? Kan se for meg at United tjener mer enn City selv om City vinner ligaen.

Lenke til kommentar

Huff da, dette var kjedelige greier, på en måte. Meget god kamp av Clark i Hønefoss-målet men vi kan takke oss selv når vi ikke setter sjansene vi får, alt for mange dårlige avslutninger som gikk midt på keeper. Men positivt at vi spiller oss til så mange sjanser på bortebane og at vi går inn i ferien på topp akkurat som ifjor! :)

Lenke til kommentar

Fotball er buisness. Det at RBK - som har vært Norges største fotball lag over mange mange år - tjener mer penger gjennom TV og media er ikke unaturlig. De som skal ha skylden er NFF som da ikke gir nok penger til vinnerne. Er det ikke slik i England også? Kan se for meg at United tjener mer enn City selv om City vinner ligaen.

 

Det er ikke en ordning som premierer fremgang, nyskapning og prestasjoner akkurat. Vi vil jo at norsk fotball skal bli bedre. Ordningen er bare med på å sementere at de som har vært store forblir store, selv om de ikke gjør det bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...