Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyldningen til Andresen var at DFH er såpass rask med ballen i bena at Ogude ikke rakk frem i tide. Det blir like dumt som det Step_up sa her inne etter Austins kvesting av Issah (han prøvde jo å trekke seg, selv om han nesten brakk benet til Issah, så da burde det være greit). At Andresen ikke skjønner at det er gult (rødt) kort er for meg en gåte.

Lenke til kommentar

DET er helt på trynet imo. Vi har en million kamera på hver arena, så det å frede en dommer er uforståelig for min del. Hvis jeg gjør åpenbare feil i mitt arbeid, så setter jeg pris på om jeg bli irettesatt slik at ting blir riktig.

 

Dette er byråkrati på sitt beste, høres ut som regjeringen.

Lenke til kommentar

Jeg for min del erveldig glad for at de ikke gjennomgår hver eneste situasjon etter hver eneste kamp og vurderer hva som skulle vært gult kort og ikke. Det er jo det som ville blitt resultatet, for denne Ogude-saken er definitivt ikke ekstraordinær. Da hadde det vært bedre å innføre ren videdømming under kamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså.

 

Hva har Andresen gjort? Han som alle andre har lov til å ha en mening, uten å bli straffet for det i ettertid.

 

Straff er vel litt drastisk, men at han bør forstå at han kommer skeivt ut i denne situasjonen bør han få en påminnelse om.

Om Iversen saken blir opphauset av NØFF, så bør også supporterene får sin del av kaka, like barnslig fra begge sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...