Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg å min kone sitter å lurer noe forferdelig på en film/serie vi har sett, men kan ikke komme på hva den heter.. Dette skjedde i filmen:

En gutt ble sist sett på bussen da han dro, men sannheten var at et vennegjeng hadde en konkurranse der de hoppet fra fastlandet over på en stein som var nede ved havet, og det var stup rundt.. Etterpå hentet de en planke de balanserte på for å komme seg tilbake til fastlandet. En av de mistet brillene sine ned på en bergsprekk i det han skulle hoppe over, og endte tilslutt at han falt ned i døden.. Gutten på bussen var bare et spill fra en av vennene som "kledde" seg ut som han som var død.

Til slutt i ei kirke kom hele sannheten frem. Mener også huske det sto noe på innrisset på den planken de brukte for å komme seg tilbake fra steinen.

Ble også noen drap mellom vennegjengen pga noen var redde for å avsløres.

Håper noen forstår hvilken film jeg mener :-)

Cold Case?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet?

Lenke til kommentar

Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet?

Mormor og de 8 ungende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser etter en tegneserie (for barn), amerikansk serie, og rundt 10 år gammel. Serien handler om ei jente som skal begynne på kostskole, men setter seg på feil buss. Bussen tar henne med til en skole for monstre. Det er forskjellige typer monstre på denne skolen, bl.a. vampyrer og slimmonstre, ikke alle kan snakke "menneske".

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Har tenkt veldig på denne serien og prøvd selv å finne den, men greier det ikke.

 

Ting jeg husker om serien:

tror sånn ca den er fra 80 90 tallet

 

fra hva jeg husker begynner serien med en perfekt familie, mor,far,2 døttre, en og et stort hus. og selvfølgelig en hushjelp

 

midt på kvelden er det noen som bryter seg inn og kidnapper foreldrene. de 2 søstrene blir sendt på barnehjem. Etter noe tid finner de spor at foreldrene er i livet og drar på et "eventyr" for å fnne dem.

 

det er selvfølgelig noen som ikke vil at de skal finne foreldrene sine og prøver å hindre dem.

 

 

noen som veit hvilken serien jeg prøver å huske

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.



Lurer på om noen har den fjerneste anelse på hva navnet på denne tv-serien kan være? Det eneste jeg husker er at hovedpersonen i TV-serien alltid prøver å få seg et ligg og at han pleide å si "I kveld blir det pulings, i kveld blir det pulings!". Det skal nevnes at det er en god del år siden den ble vist på TV.



Tror dette er et skudd i blinde, men man vet aldri :)



EDIT: Det er snakk om en norsk serie.


Endret av Nickless
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hei.

Lurer på om noen har den fjerneste anelse på hva navnet på denne tv-serien kan være? Det eneste jeg husker er at hovedpersonen i TV-serien alltid prøver å få seg et ligg og at han pleide å si "I kveld blir det pulings, i kveld blir det pulings!". Det skal nevnes at det er en god del år siden den ble vist på TV.

Tror dette er et skudd i blinde, men man vet aldri :)

 

Two and a half men? eneste serien jeg kan huske hvor hovedpersonen har seg hver eneste episoden

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...