Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Hei. :)

Jeg leter etter noe jeg så på NRK- Nett tv som var mellom 2008-2012. Det handlet om en soldat som mista alle kameratene sine under en operasjon i Afghanistan

og han vil finne ut hvorfor de døde. I filmen så drar han ut på flere oppdrag etter den hendelsen og finner til slutt ut at han ene som overlevde drepte de?

 

Jeg tror det var en slags mini-serie

Band of brothers?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Winza jeg tror ikke du tenker ut noe særlig hva du skriver. Band of Brothers var aldri satt til Afghanistan, og var WW2. Så vidt jeg husker så pågikk det aldri noe kriging fra vestlige sider der nede under WW2.

 

Hei. :)

Jeg leter etter noe jeg så på NRK- Nett tv som var mellom 2008-2012. Det handlet om en soldat som mista alle kameratene sine under en operasjon i Afghanistan

og han vil finne ut hvorfor de døde. I filmen så drar han ut på flere oppdrag etter den hendelsen og finner til slutt ut at han ene som overlevde drepte de?

 

Jeg tror det var en slags mini-serie

 

Dette minner sterkt om forløperen til de nåværende sesongene av Strike Back, som går mest under tittelen Strike Back sesong 1 i England eller Strike Back: Origins i USA. Også Chris Ryan`s Strike Back.

 

Dette var et plott i "sesong 1" som har med Richard Armitage og Andrew Lincoln i hovedrollene. De andre sesongene er sentrert rundt andre karakterer, hovedsakelig en brite og amerikaner som er med i samme gruppe som karakterene i miniserien.

 

Her er trailer

 

Denne gikk også på NRK for noen år tilbake.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Winza jeg tror ikke du tenker ut noe særlig hva du skriver. Band of Brothers var aldri satt til Afghanistan, og var WW2. Så vidt jeg husker så pågikk det aldri noe kriging fra vestlige sider der nede under WW2.

 

 

Dette minner sterkt om forløperen til de nåværende sesongene av Strike Back, som går mest under tittelen Strike Back sesong 1 i England eller Strike Back: Origins i USA. Også Chris Ryan`s Strike Back.

 

Dette var et plott i "sesong 1" som har med Richard Armitage og Andrew Lincoln i hovedrollene. De andre sesongene er sentrert rundt andre karakterer, hovedsakelig en brite og amerikaner som er med i samme gruppe som karakterene i miniserien.

 

Her er trailer

 

 

Denne gikk også på NRK for noen år tilbake.

Tusen hjertelig takk <3 akkurat det jeg lette eter :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min sønn leter etter en norsk/skandinavisk ? barne/ungdomsserie. På 2000-tallet, ville jeg tro. Mennesker og nisser (?) som skal redde verden fraen isdronning/kulder/frosten ? Jeg syns å huske at det var mye tåke og frostrøyk, han sier det var noe med votter 'hand i hand'.

Noen som kan hjelpe ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg har ingen aning hva det handler om men jeg så reklame for det på TV for litt siden. Jeg tror serien er bra fordi jeg så mange av personene som var med i Lost-serien. Hva heter den?

Hawaii o five?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nope. Jeg så iallefall at Jack (hovedparsonen i Lost) og Ben (en fyr i Lost) var der og jeg tror det var flere.

Person of interesert? Vet han ene fyren kan se ut som michael fox

Lenke til kommentar

Det er et program jeg husker som gikk på tv 2 om morgenen. Det vsr tegnefilm og handlet om 2 skapninger (han ene var rød og han andre var blå) man fikk se masse kjente fortellinger bare i tegnefilm. Og da var det liksom de som tok deg med dit som fortellinge skjedde.

Jeg tror det bare var brødrene grim fortellinger, er ikke helt sikker. Noen som vet hva det var?

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg hvilken serie og episode dette er fra: earth, the pretty blue one

 

jeg tror det er fra doctor who, men er ikke helt sikker.. kan også være torchwood..

 

jeg bare må vite hvilken episode det er fra..

 

tror samtalen går noe sånt som dette.

noen spør (doktoeren?) om noe og han svarer: earth. så sier de: EARTH??? og da svarer han igjen: yeah (you know) the pretty blue one.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei! Såg noen la ut dette, og jeg lurer på det samme:

Kjære forum! Jeg klarer altså IKKE å finne igjen den serien dere hadde som gikk 18.30 - 19.00 hver lørdag for mellom 4-6 år siden (usikker på året den gikk) Serien het enten; "brann" eller "Hjelp, det brenner"
Jeg husker det handlet om noen jenter, også etterpå hadde en mann helt bensin rundt ett hus og tent det på. De fryktet alltid at mannen skulle komme på døren og en gang kom han. Jeg vil så gjerne finne den igjen! Tusen takk for hjelpen jeg kan få!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hei! Såg noen la ut dette, og jeg lurer på det samme:

 

Kjære forum! Jeg klarer altså IKKE å finne igjen den serien dere hadde som gikk 18.30 - 19.00 hver lørdag for mellom 4-6 år siden (usikker på året den gikk) Serien het enten; "brann" eller "Hjelp, det brenner"

Jeg husker det handlet om noen jenter, også etterpå hadde en mann helt bensin rundt ett hus og tent det på. De fryktet alltid at mannen skulle komme på døren og en gang kom han. Jeg vil så gjerne finne den igjen! Tusen takk for hjelpen jeg kan få!

Brannmann sam?

Lenke til kommentar

 

 

Hei! Såg noen la ut dette, og jeg lurer på det samme:

 

Kjære forum! Jeg klarer altså IKKE å finne igjen den serien dere hadde som gikk 18.30 - 19.00 hver lørdag for mellom 4-6 år siden (usikker på året den gikk) Serien het enten; "brann" eller "Hjelp, det brenner"

Jeg husker det handlet om noen jenter, også etterpå hadde en mann helt bensin rundt ett hus og tent det på. De fryktet alltid at mannen skulle komme på døren og en gang kom han. Jeg vil så gjerne finne den igjen! Tusen takk for hjelpen jeg kan få!

Brannmann sam?
Lenke til kommentar

Hei! så litt av en serie på tvnorge i 2012 eller noe. Trur det var det året?
Det er et kamera crew som drar med båt inn i regnskogen for og finne faren til han ene. Båten havarer og de møter på en del skumle saker.
Det er en dokumentar serie som ikke er ekte, men folk skal tru det er det siden det er "dokumentar"

Jeg suger til og forklare, men håper dette var nok til og kunne hjelpe. Setter veldig pris på svaret :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hei! så litt av en serie på tvnorge i 2012 eller noe. Trur det var det året?

Det er et kamera crew som drar med båt inn i regnskogen for og finne faren til han ene. Båten havarer og de møter på en del skumle saker.

Det er en dokumentar serie som ikke er ekte, men folk skal tru det er det siden det er "dokumentar"

Jeg suger til og forklare, men håper dette var nok til og kunne hjelpe. Setter veldig pris på svaret :)

Denne vet jeg nøyaktig hva det er, husker den bare gikk noen par episoder før den ble kanselert. Serien du leter etter heter The River :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det noen som vet hvilken fleksnes episode dette er? Handler om at fleksnes får kjærlighets brev fra en dame og han og mora begynner å lure på om hun driver å tuller med han og så viser det seg at det var fleksnes som skrev brev til seg selv i søvne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...