Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

Handlet om et ektepar, sånn sikkert oppi 40 årene med barn etc. Også flytter det inn et ungt og "hipt" kjærestepar ved siden av dem. Det gamle ekteparet gjør derfor masse tull for å virke unge og kule.

Gammelt ektepar? Skrev du ikke at de var i 40-årene? Da er det jo temmelig lenge igjen til de begynner å bli gamle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

 

En serie jeg har prøvd å finne navnet på i 10 år. Har egentlig bare blitt et oppheng siden ingen husker den, og jeg vil bevise at den ikke er innbillt:)

 

Gikk på 90 tallet

 

- Fransk talende serie.

- gikk på norsk tv

- Etterskole tid

- ungdoms serie

- om en slags skole

- sommer serie, vann

- pene mennesker

- eneste scenen jeg husker nå er en som hoppet ut av kake....

- ikke helene og gutta

Lenke til kommentar

Leter etter en tegneserie som ble vist på TV3 på slutten av 90 tallet og begynnelsen av 2000? er ute etter en serie som handlet om en familie som ble kidnappet og levde i afrika? hehe takk for hjelpen

 

Tror jeg vet hva du mener, men husker ikke navnet. Var hovedpersonen er rødhåret jente med streng?

Lenke til kommentar

Google er ikke min venn tydeligvis.

 

Jeg trodde jeg tenkte på en episode av "Outer Limits", men det virker ikke sånn.

Det jeg husker:

 

Far og datter (de bor litt øde til). Og de har en brønn utenfor huset. De heiser ned en bøtte ned i brønnen, og det er tydeligvis noe/noen som lever i brønnen. Når de tar bøtten opp igjen får de noen beskjeder på et ark.

 

Og en dag heiser faren seg ned i brønnen, det kommer masse bråk, og det henger en lapp igjen, hvor det står noe som (setter det i spoiler hvis noen har tenkt å se episoden selv)

 

 

"Thank you for dinner, next time, not so much bones"

 

Lenke til kommentar

Google er ikke min venn tydeligvis.

 

Jeg trodde jeg tenkte på en episode av "Outer Limits", men det virker ikke sånn.

Det jeg husker:

 

Far og datter (de bor litt øde til). Og de har en brønn utenfor huset. De heiser ned en bøtte ned i brønnen, og det er tydeligvis noe/noen som lever i brønnen. Når de tar bøtten opp igjen får de noen beskjeder på et ark.

 

Og en dag heiser faren seg ned i brønnen, det kommer masse bråk, og det henger en lapp igjen, hvor det står noe som (setter det i spoiler hvis noen har tenkt å se episoden selv)

 

 

"Thank you for dinner, next time, not so much bones"

 

 

 

Fy! Hva var i den brønnen da ? :p

Lenke til kommentar

På utkikk etter en Western serie sendt på 90 tallet,tror serien var fra 90 tallet også.Husker dessverre ikke mye av handlingen.Hovedpersonen har en revolver med hvit håndtak(beingreier eller noe,ingen vanlig revolver utseende messig). alt for ung når den ble sendt så måtte ofte legge meg. ikke mye mere av handlingen jeg husker men er ett eller anna med ett tog,så tror jeg det er med noe overnaturlige greier men heller ikke sikker.Det er også en skurk som går igjen flere ganger. Så er det noe med moren til denne hovedpersonen

 

tror serien ble sendt på tv2,men er langt fra sikker.

 

Irriterer meg grønn over at jeg ikke har funnet igjen serien,tenkt over den i flere år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Engelsk krigsserie på NRK. Mener den ble sendt ikke mindre en et år tilbake i tid.

 

- Kanskje du husker igjen en skuespiller

Nei, da var det jo ingen grunn til å komme her...

 

- Handling

Engelsk spesialsoldat som var på (forskjellige?) oppdrag i hver episode ?

Handlingen gikk litt fram og tilbake i tid.

Serien er av ny dato. Trolig 2010/11.

 

- Hvor serien befinner seg

England, Afganistan, Afrika.

 

- Årstall
2010/11

 

- Sjanger

Krigsserie/drama/action

Lenke til kommentar

Vill

Engelsk krigsserie på NRK. Mener den ble sendt ikke mindre en et år tilbake i tid.

 

- Kanskje du husker igjen en skuespiller

Nei, da var det jo ingen grunn til å komme her...

 

- Handling

Engelsk spesialsoldat som var på (forskjellige?) oppdrag i hver episode ?

Handlingen gikk litt fram og tilbake i tid.

Serien er av ny dato. Trolig 2010/11.

 

- Hvor serien befinner seg

England, Afganistan, Afrika.

 

- Årstall
2010/11

 

- Sjanger

Krigsserie/drama/action

 

 

 

Vill gjetting: The Pacific?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...