Gå til innhold

Test: Vi tester ytelsen i Modern Warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk mener at det er bra at man må oppgradere. Her kommer et spill som ikke krever all verden, og som samtidig byr på masse god action i pene omgivelser, men..."NEI, for all del!!! Jeg MÅ oppgradere, eller så er spillet utdatert!!!"

 

Enkelte mener at det er feil å lansere det som et nytt spill når det egentlig bare er en expansion pack.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var egentlig ikke det jeg snakket om, men er enig i det du sier =) En meget god addon/exp sådann etter min mening, synes det var mange gode brett og en smule penere grafikk også. Nye våpen å låse opp, masse forskjellige nye kombinasjoner av perks og streaks også. Bortsett fra et par brett så liker jeg stort sett alle. Gameplayet er jo det samme, men ser ikke helt hva som skulle vært anderledes... Og ja! Kill Confirmed modus er jo en veldig bra ny ting, gjør spillet mye mer dynamisk og ting går litt mer unna. Et stort pluss er jo nettop det at man ikke trenger all verden av en maskin, og like vel få et pent spill som kjører veldig bra. Ser ikke helt ulempen liksom...

Lenke til kommentar

HAHA! nå fikk jeg meg en GOD latter! dette var grafikk jeg begynner å grine av, til å være 2011! noe så latterlig dårlig! "høy" instilling ligner på sånn det første FarCry spillet var for en del år siden! er ikke rart en får oppi 150fps med en grei pc @ høy oppløsning...

Kan ikke heeelt se for meg at de som har utviklet dette spillet har gått inn for å "gi jernet". men det skal vel legges til at det er utviklet til PS3, og så konvertert til PC-format. ikke som BF3 som er laget for PC-format fra starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor spille på low og få 150 fps. når man kan spille på high og få 60 fps. et spill på low er jo kjedelig rett og slett. må ha bra grafikk :)

 

Å gå frå low til high i MW3 er ikkje akkurat nokon religiøs oppleving.

 

Uansett litt for dyr map pack til å verte prioritert midt i høgsesongen for nye spel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

HVORFOR er MW3 brukt og ikke Skyrim?

Uansett pc, MW3 og BF3 er spill hvor man setter ting på lavt\mid slik at man har minst mulig støy som forstyrrer deg.. Selv med et kjernekraftverk av en pc så er det low som gjelder for meg i BF3..

 

Skyrim derimot, eller lignende spill, det er her jeg vil skru ting så høyt som mulig. :)

 

hvorfor spille på low og få 150 fps. når man kan spille på high og få 60 fps. et spill på low er jo kjedelig rett og slett. må ha bra grafikk :)

 

Low graphics kan i mange fps spill gjøre det enklere å se folk, da at ting ikke blir fult så detaljerte og eventuelt også lysere bilde og slikt er kjekt både public og spesielt i match der man logisk nok pleier å gå for seier, selv om det ikke alltid lykkes så klart.

Nå veit vel egentlig ikke jeg om det gjelder for cod spillene, siden jeg egentlig aldri har spilt noe annet enn cod4 public og 5 matcher, men i den motsatte ende i Battlefield leiren så gjelder low graphics, i sånn nesten alle av de spillene.

 

Men selve single playern til mw3 var jo nice, spilte ikke mp for ehm, det hadde jeg ikke mulighet til *kremt*.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Low graphics kan i mange fps spill gjøre det enklere å se folk, da at ting ikke blir fult så detaljerte og eventuelt også lysere bilde og slikt er kjekt både public og spesielt i match der man logisk nok pleier å gå for seier, selv om det ikke alltid lykkes så klart.

 

I online spilling så vil jeg nesten si det er juks å spille med Low. Hvis man har grafikken etter den maskinvaren man har, og jeg spiller på fullt, og en motstander på low. Så har jeg fullt av skygger og andre ting. Mens han ikke ser skygger. Så hvis jeg gjemmer meg i en skygge, så ser han meg klart og tydelig.

 

Det hjelper ikke med god grafikk da :(

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se at dere har brukt NATIVE i testen.http://www.gamefront.com/how-to-improve-mw3-image-quality/There is one crucial tweak unique to MW3: Image Quality. Generally, ?Extra? is the highest setting for all the Call of Duty graphics sliders. If you?ve got a powerful machine, and you want to get the game looking its best, turn everything to Extra. Except Image quality! For some reason, with this setting on Extra, the MW3 PC version decides to go all console. It causes the game to output at a craptastic resolution ?1024×600 ? then scales the frames up to fit the resolution your monitor is running at. Console games do this to keep the framerate stable, but there?s no reason to do it a PC! Instead, set your Image Quality to ?Native,? which will cause to game to output graphics that match your monitor?s resolution. It?s the difference between blurry visuals like this:

 

Takk for tipset. Har hele tiden kjørt på extra, men det var stor forskjell å sette på native. Første gang jeg startet spillet var jeg sikker på at oppløsningen ikke var stilt riktig. Jeg har blitt vant til det etterhvert, men det var mye bedre med native.

Lenke til kommentar

HVORFOR er MW3 brukt og ikke Skyrim?

Uansett pc, MW3 og BF3 er spill hvor man setter ting på lavt\mid slik at man har minst mulig støy som forstyrrer deg.. Selv med et kjernekraftverk av en pc så er det low som gjelder for meg i BF3..

 

Skyrim derimot, eller lignende spill, det er her jeg vil skru ting så høyt som mulig. :)

 

hvorfor spille på low og få 150 fps. når man kan spille på high og få 60 fps. et spill på low er jo kjedelig rett og slett. må ha bra grafikk :)

 

Kanskje hvis du løper rundt for å se på grafikken. Mange(hvertfall jeg) spiller alltid på de grafikkinstillingene som gir meg best syn for å se andre spillere. Hvis du skal ha eyecandy spiller man SP spill eller ser en film imo.

 

Også i CoD4 måtte man ha 125fps stable for å gjøre div wall/skilljumps.

Endret av LNF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Low graphics kan i mange fps spill gjøre det enklere å se folk, da at ting ikke blir fult så detaljerte og eventuelt også lysere bilde og slikt er kjekt både public og spesielt i match der man logisk nok pleier å gå for seier, selv om det ikke alltid lykkes så klart.

 

I online spilling så vil jeg nesten si det er juks å spille med Low. Hvis man har grafikken etter den maskinvaren man har, og jeg spiller på fullt, og en motstander på low. Så har jeg fullt av skygger og andre ting. Mens han ikke ser skygger. Så hvis jeg gjemmer meg i en skygge, så ser han meg klart og tydelig.

 

Det hjelper ikke med god grafikk da :(

 

Nja, ville vel ikke kalt det juks, er vel mer noe ala sleipt/dirty trick, men så lenge det fins ett alternativ enten i filene til spillet eller i options så er det nokså greit egentlig, men hvis man begynner med tredje parts programmer som gir deg aimbot/wallhack etc, da kan vi begynne å snakke juks på høyt nivå.

Jeg skal innrømme at man får en fordel over andre spillere, men det er strengt tatt innen rimelighetens grenser.

Lenke til kommentar

Low graphics kan i mange fps spill gjøre det enklere å se folk, da at ting ikke blir fult så detaljerte og eventuelt også lysere bilde og slikt er kjekt både public og spesielt i match der man logisk nok pleier å gå for seier, selv om det ikke alltid lykkes så klart.

 

I online spilling så vil jeg nesten si det er juks å spille med Low. Hvis man har grafikken etter den maskinvaren man har, og jeg spiller på fullt, og en motstander på low. Så har jeg fullt av skygger og andre ting. Mens han ikke ser skygger. Så hvis jeg gjemmer meg i en skygge, så ser han meg klart og tydelig.

 

Det hjelper ikke med god grafikk da :(

 

Kan være en fordel å se skyggene til andre spillere da. Men ellers enig med deg.

Lenke til kommentar

kjører du Call of duty 2 kjører du garantert Call of duty Mw3.

 

 

Meget feil da CoD2 var optimalisert for PC og dermed kunne kjøres lettere på svakere PC, kjørte det lett på min gamle laptop, mens Black Ops og MW2 ikke gikk så bra da fokuset tydligvis ikke var på å lage en god PC port.

det var ment som en spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...