Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor går grensen for Utroskap?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på en ting. Hvor går grensen for utroskap?

 

For en god stund siden. Husker ikke når, så kom jeg i kontakt med en dame på nett.

Hun var greit og alt sånn. Vi chatta både på Facebook og MSN. Litt SMS og noen få telefon samtaler. Vi har sett hverandre mange ganger på WebCam. Uannsett.

Jeg ble forelska i denne damen. Hun var pen og vi skrev/sa ting til hvernadre som er litt penere enn hva venner normalt ville sagt til hverandre og vi kaldte hverandre ting som gennerelt kjærestepar ville kaldt hverandre og som ikke venner ville kaldt hverandre.

Kaldte hverandre for Pus, Gullet og kanskje noe mer. Også skrev vi at vi enten savnet hverandre eller savnet stemmene til hvernadre. Vi sendte smilies som nok ikke venner ville sendt til hverandre. Kysse smilies og hjerte og rose smilies. Det ble da veldig mange flørtende meldinger, og det ble nok noen seine kvelder.

Jeg husker ikke om vi hadde snakka om å møtes selv om det nok hadde vært morsomt.

 

Jeg er singel og er 25. Damen er endel eldre enn meg. Hun har samboer og barn.

 

Det er nok jeg som har vært mest ivrig med å si fine ting, men hun har så absolutt vært med på det hun også.

Selv har jeg innrømt at det kanskje ikke var det lureste som har skjedd, men jeg lurer på om hun ikke ser problemet. Hun skrev at hun mente det godt (Eller noe i den duren), men allikevel.

 

Ja. Jeg vet at jeg selv har gjort noe galt her, men det har da vel strengt tatt hun også?

Hun burde da stoppet både seg selv og meg for lenge siden når hun har samboer og barn?

 

Jeg tenkte meg litt om og fant vel ut at dette ikke kunne fortsette. Det ble alt for feil. Så nå i det siste så har vi ikke sagt sånne ting til hverandre. Har heller ikke blitt noen særlig SMS i det siste og ingen telefonsamtaler på lenge.

 

Når det er sagt så ville jeg ALDRI, jeg gjentar ALDRI ha gjort noe slik selv hvis jeg hadde hatt kjæreste. Når man har kjæreste så skal man ikke gjøre noe slik.

 

Tingen er det at jeg har gått å tenkt litt på dette. Og her kommer egentlig spørsmålet inni bilde.

Er dette utroskap fra hennes side?

 

Håper at noen vet svaret.

 

Postet av anonym: e4557d77cbaab08dc8956b8ed4502661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette utroskap fra hennes side?

Det er det bare hun og samboeren som kan svare på. Grensen for hva som er utroskap er forskjellig hos forskjellige folk.

Noen synes det er greit å "puse på nettet", men ikke i virkeligheten. Andre synes det er greit å kysse andre, men ikke ha sex. Noen synes det er greit å ha sex, men ikke intime samtaler.

Kort sagt: Vi kan ikke svare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har selv tenk litt på hvor grensen for utroskap går. Som tidligere svart er det selvsagt fra person til person. Min personlige definisjon av utroskap:

 

"Når to parter har et forhold. Den ene parten av forholdet har kommunikasjon(enten fysisk eller psykisk) med en utestående part på hvilket som helst plan, uten at man vil at den andre parten skal vite det."

 

innenfor rimelighetens grenser selvsagt.

 

Personlig: hadde min kjæreste sagt slike ting til en annen person hadde jeg definitivt definert det var utroskap.

Endret av Slettet-YGj9hz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...