Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Da var siste episode i sesong 1 sett, og må si at det hele ga mersmak, god serie med andre ord. Men hadde et lite håp om at Brody skulle fyra av bomba, vært interessant å sett hvordan folka bak serien da hadde fortsatte serien.

 

Ellers er vel Saul favoritt karakteren min i serien, Carrie spiller veldig godt syntes jeg, dog føler rollen hennes virker noe plagsomt til tider.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987134

Da var siste episode i sesong 1 sett, og må si at det hele ga mersmak, god serie med andre ord. Men hadde et lite håp om at Brody skulle fyra av bomba, vært interessant å sett hvordan folka bak serien da hadde fortsatte serien.

 

Ellers er vel Saul favoritt karakteren min i serien, Carrie spiller veldig godt syntes jeg, dog føler rollen hennes virker noe plagsomt til tider.

Couldn't agree more. Spanande TV-serie. Når eg såg dei første 4-5 episodane følte eg at denne serien var litt vel forutsigbar og tenkte at den sikkert hadde passa betre i Hollywoods filmformat. Men plutselig kom det ein vending og serien reiste seg mange hakk.

 

Eg satt òg å håpte på at Brody skulle fyre av bomba, for etter det, greidde eg ikkje heilt å sjå for meg kva som kom til å skje. Beklaglegvis skjedde ikkje dette og me må vente til sesong 2 :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Så, hva synes vi om sesongstarten? Syns den var tilnærmet perfekt jeg. Kontrastfylt den nye tilværelsen til Carrie i starten på episoden. Hun bare: "Men i kveld skal jeg lage vegetarlasagne til familien med grønnsaker jeg plukket i morges". Interessant å se at Dana velger side med faren. Mon tro om hun kanskje finner ut mer av hva han egentlig driver med og muligens støtter han da også. Litt skeptisk til hun Abu Nazir-journalisten, virket ikke helt troverdig. Men det smilet til Carrie helt på slutten, det var priceless.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, litt lite innholdsrik sesongstart. Med det tempo man opplevde mot slutten av sesong 1, føles det nok kanskje naturlig at serien åpner litt rolig, men jeg tror episoden hadde gitt bedre score hos meg om de bare hadde peiset på med hjertedunkende scener, syke karakterendringer eller en enorm turn-around allerede.

Jeg gir episoden 8/10, for det var for all del en meget sterk episode, og vi vet nok alle at det kommer til å bli en svett sesong.

Lenke til kommentar

Det er han som autoriserer droneangrepet på skolen f. eks.

 

Vel, om vi skal sammenligne med USA så autoriserer ikke Obama alle droneangrepene heller (ifølge det jeg har lest). Mye som delegeres nedover i ranken.

 

Uansett om episode 1 av sesong 2, jeg likte den godt. De mest spennende tingene skjedde med Brody syntes jeg. Gleder meg til søndag!

Lenke til kommentar

Hva tror dere skjer videre? Kommer det noen og slår Saul i bakhodet slik at Brody nok en gang slipper unna, eller «is this it»?

Det kan hende CIA starter en 'black op' for å overvåke Brody for å få Abu Nazir, men at Brody fortsatt holder hans posisjon. Men det høres ikke så veldig realistisk ut. Jeg håper heller ikke at Saul blir tatt ut slik at an ikke får levert videoen, det hadde vært skuffende. Håper noe stort skjer liksom.

Lenke til kommentar

Hadde vært typisk om det skjedde noe med beviset. Men, en eller annen gang må de jo få tatt Brody.

 

Det jeg har mest trua på er at Saul blir tatt til fange eller noe lignende. Men, han får jo så klart sendt en kryptisk beskjed til hovedkvarteret om at Brody er på Abu Nazir sin side. Bare at HK ikke forstår denne beskjeden fullt ut før litt senere.

 

Rå serie !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...