Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ikke noen annen tråd...

 

Så de to første episodene på tv2 igår...

Interessang serie som skal følges noen uker fremover:)

 

Går sesong 2 i USA nå ? Eller er sesong 1 akk ferdi? Eller hvor mange sesonger er det laget?

 

Så det var noe snakk i at Bin Laden er død på 1ern så kan ikke være så gammelt ?

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Fremdeles den første sesongen i USA (begynte i oktober), åttende episoden gikk natt til mandag.

 

Den forrige episoden var ganske bra, og moske-skytingen kommer nok til å få konsekvenser for den videre handlingen. I tillegg til at jeg måpte på slutten, da Brody nok en gang fikk meg til å lure på hva i alle dager er motivene hans. Disse intrigene er fantastiske.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm, var det Samuel L Jackson jeg så stå i baren i episode 4? I det bursdagsselskapet til CIA-menneskene.

 

Samuel L. Jackson som statist i en helt fersk serie på kabelTV? Trokke det altså.

 

 

En av de beste episodene dette her. Var kjempespennende i sekundene før bomben gikk av.

Lenke til kommentar

Søndagens episode var rå. Liker at Brody utover serien har vekslet mellom "OK, han må jo være good guy." og "Oh shit, han er terrorist" minst fem ganger iløpet av serien hittil. Jeg digger at jeg ikke vet hvor jeg har han.

 

I tillegg er Claire Danes herlig og akkurat passe "forstyrret", samt Mandy Patinkin som gjør en god farsfigur og mentor.

 

For å være ærlig er jeg ikke så fan av Baccarin i Homeland. Generelt sett synes jeg hun har vært god tidligere, som i Firefly og en av de bedre i V, men her sliter jeg med å plassere henne. Jeg forstår dilemmaene karakteren hennes har stått ovenfor, men føler ikke helt at hun får frem hvor mye det tærer på henne. Noe det virker som det skal gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si jeg starta å like Virgil etter denne episoden. Ser for meg at han hjelper Carrie mye neste sesong og. Er jo ikke så store sjanser for at Carrie kommer inn i CIA heller, for hun har tross alt tatt med seg papirer som ikke skal ut ifra Langley. Ser ikke helt for meg at Saul tar å bruker infoen han har på Estes og VP`en til å få Carrie tilbake, isåfall ikke med en gang.

 

Så for meg at Brody var den som kom til å ende Walker. Og likte egentlig også at Brody ikke sprang der nede i bunkeren.

 

Liker at gamet til Brody ble mer et langspill med at han skal "forgifte" regjeringen innenfra.

 

Funfact til slutt er at Boardwalk Empire og Homeland er to TV-serier Barack Obama ser på.

 

Uansett så var denne sesongen, og serien så langt årets beste. Det er en bra serie både som thriller, og som et karakterdrama. Carrie og Brody er utrolig gode karakterer, med blant annet Saul som et godt tillegg. Ikke helt fan av rollen til Baccarin, men det er en nødvendig karakter å ha på serien for Brody, slik som Saul er egentlig for Carrie og.

 

Kommer nok til å se serien på nytt nærmere sesongstart i slutten av neste år (september-oktober).

Lenke til kommentar

Det er ihvertfall spennende ,og gleder meg til sesong 2.

 

Liker godt at de holder karakterene godt nede på jorda,alt for mange serier der karakterene er for dyktige,og man ender opp med en slags superhelt light serie..

 

Ett par av skuespillerprestasjonene har vært litt varierende,håper det retter seg til neste år.

 

Uansett helt klart den beste serien jeg har sett i år.

 

Slutten av 12 episode var bra,nå er det bare å vente til neste sesong kommer,og det er jo som sagt ventetida som er verst. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...