Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironisk nok så picket de han både i game 1 og 2 mot alliance med forskjellige supports bare. Kineserne kjører jo bare de samme strats fordi de har lyst til å vinne TI3. De må prøve nye strats istedenfor å kjøre de samme strats som de har gjort året rundt.

De har nok forsøkt mye forskjellig, men the international er ikke tiden til å prøve nye strats. Nå må de bruke det de har tro på er best, og at det innebærer en viss helt er ikke unaturlig. Det er ikke bare å "komme på" nye taktikker ut av det blå som er gode.
Lenke til kommentar

Hvorfor får kineserne alltid bank i kamp? Fordi de er avhengelig av tradisjonelle teknikker og strategier. Det som virket i år 234 før kristus virker ikke i 2013.

 

https://www.youtube.com/watch?v=6NdzHR7diBc

 

Hvorfor var kineserne så overlegne i Dota i år 2012? Plutselig i 2013 er de ikke lenger overlegne. Det er fordi de bruker 2012 taktikken i år 2013. Samme heroes, samme playstyle, samme strategi.

 

Hvorfor klarte ikke Kineserne å banke Japan under 2 verdenskrig??? Fordi Kina var avhengelig av gammel strategi og utdaterte våpen, mens Japanersene hadde moderne teknologi og moderne taktikker.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Hvorfor får kineserne alltid bank i kamp? Fordi de er avhengelig av tradisjonelle teknikker og strategier. Det som virket i år 234 før kristus virker ikke i 2013.

 

 

Hvorfor var kineserne så overlegne i Dota i år 2012? Plutselig i 2013 er de ikke lenger overlegne. Det er fordi de bruker 2012 taktikken i år 2013. Samme heroes, samme playstyle, samme strategi.

 

Hvorfor klarte ikke Kineserne å banke Japan under 2 verdenskrig??? Fordi Kina var avhengelig av gammel strategi og utdaterte våpen, mens Japanersene hadde moderne teknologi og moderne taktikker.

 

Haha den videoen. Ikke rart den kineseren tapte. Karate er jo en moderne versjon av Kung Fu. Kinesiske monker lærte Japaneserne shaolin kung fu. Ut ifra shaolin kung fu ble det modernisert og blir nå kalt karate. Det var inderne som lærte kineserne å tøye ut kroppen, meditere og slåss. Fra det indiske systemet ble shaolin kung fu født.

 

http://www.karatevid...cle-history.htm

 

India -> Shaolin Kung Fu

Shaolin Kung Fu -> Karate

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

ehm startet akkurat å spille litt dota 2 i går kveld :p virket ganske morsomt, men en ting var enoromt plagsomt. Går det an å få spille over til engelsk? tåler ikke når spill er oversatt til norsk. Skjønner ikke hva noe er :p

 

Gå på Steam -> Settings -> Interface -> Velg Engelsk språk.

 

Forøvrig Anvilycus, du har virkelig ingen innsikt i Dota i det hele tatt, kanskje på tide å bare slutte å poste?

Lenke til kommentar

Justifisere er jo et forholdsvis vanlig ord det. Forøvrig er vel de aller fleste klare over at karate og hvordan dota blir spilt ikke er sammenlignbart..

 

Justifisere er ikke et norsk ord i den forstand. Er en fornorsking av ordet "justify", som på norsk bør oversettes til rettferdigjøre.

 

Forøvrig er jeg veldig sikker på at det heter japaner/japanere og ikke japaneser/japanesere.

 

Greit nok at vi er "gamere" men det er mye pinlig norsk på forumet til tider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Justifisere er ikke et norsk ord i den forstand. Er en fornorsking av ordet "justify", som på norsk bør oversettes til rettferdigjøre. Forøvrig er jeg veldig sikker på at det heter japaner/japanere og ikke japaneser/japanesere. Greit nok at vi er "gamere" men det er mye pinlig norsk på forumet til tider.
Mye pinlig norsk ja. :)http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=rettferdiggj%C3%B8re&ordbok=bokmaal Jeg tror nok jeg fikk frem poenget mitt, uavhengig av om jeg skriver "rettferdiggjør", eller om jeg bruker et fornorsket ord, som justifisere. Uansett er vel ikke dette grammatikk tråden, så jeg gir meg nå. Endret av Rottingflesh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan dette sluttet... Fikk bare med meg første av tre :\

 

Navi vant mot Orange 2-1. Orange tapte mot Navi fordi de hadde for mange carriers.

Tongfu vant mot Fnatic 1-1. Fnatic tapte fordi de hadde early game heroes som chen, men pushet ikke agressivt nok, mens Tongfu hadde mange late game heroes. Tongfu vant 1 game. Resterende kamper spilles videre idag.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...