Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scrollingen blir litt hakkete ja, men det kommer nok av at jeg ikke er vant til en så blank touchskjerm som denne. Det er nok bare en vanesak, ellers er scrollingen super. Lesemodus finnes derimot ikke såvidt jeg vet. Men det er mulig at en kan laste ned Opera nettleseren, skulle ikke forundre meg om de har den.

Lenke til kommentar

Stock browseren er rett og slett treig og man kan kun bruke mobile-view. Opera mobile derimot er mye raskere, med smoothere zoom og den er flinkere til å manipulere sidene slik at det loader fortere. Ikke like smooth som ipad2 selvsagt, men det er kunfordi ipad ikke har flash osv.

 

Har du ICS? Det er jo et eget menyvalg for å be nettleseren laste desktop sider:)

 

Fikk akkurat testet mot min søster sin ipad2, og den laster minst like raskt som safari, og i de fleste tilfeller noen tideler raskere:-)

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

Stock browseren er rett og slett treig og man kan kun bruke mobile-view. Opera mobile derimot er mye raskere, med smoothere zoom og den er flinkere til å manipulere sidene slik at det loader fortere. Ikke like smooth som ipad2 selvsagt, men det er kunfordi ipad ikke har flash osv.

Har du ICS? Det er jo et eget menyvalg for å be nettleseren laste desktop sider:)

 

Ja, men hver gang jeg åpner en ny fane eller restarter browseren, så må jeg igjen huke ev for desktop-view, mens man slipper det med browsere som dolphin og opera, der det forblir i desktop mode selv om browseren avsluttes eller man da starter en ny fane.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Hakker ikke på min. Noen som har tips om en bra video player som kan spille av alle slags format ? Noen andre bra apps for nettbrett som er verdt å ha?

 

Tok meg en kveld og testet samtidlige video spillere tilgjengelig på android market. Den eneste video spilleren som taklet alle de formatene jeg kastet på den, var diceplayer med tegra 2 plugin. Andre bra apps: Spill som braveheart, Dungeon defenders, second wave, samurai 2. Emulatorer som snesoid, n64oid, fpse, nesoid, gameboid og gbcoid, Archidroid for rar og zip filer og skyrim live wallpaper.

Lenke til kommentar

Skjer ingenting når jeg skriver det:-)

 

Etter du har skrevet "about:debug" i URL og trykket enter, så gå i meny, innstillinger, avlusing, UAstring, desktop. Men hver gang du restarter browseren må du skrive inn about:debug i URL igjen virker det som. Syns Opera er mye raskere å bruke på forumet her, mens stock nettleseren er noe treigere.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar
Selv om det følger med en god tørkeklut kommer jeg mest sannsynlig å investere i en "anti glare" screen protector når jeg finner det på Ebay.

 

Legg ut ei lenke om du finn noko som virkar bra.

 

Håpar Dustin finn ut at dei har nokre Primes til overs på måndag, så eg plutseleg ikkje må vente til langt uti februar likevel. Vil ha. No.

Lenke til kommentar

Testet min noen timer nå (helt siden jeg fikk den i går kl 14 :)), ser ikke noe back light bleeding, har testet den litt forskjellige plasser med wifi og har ikke hatt noe problemer med å koble meg på disse foreløpigt.

oppdaterte til ICS og har ikke opplevd enda at den må restartes eller henger seg opp.

 

Veldig fornøyd så langt :D

Lenke til kommentar

Skjer ingenting når jeg skriver det:-)

 

Etter du har skrevet "about:debug" i URL og trykket enter, så gå i meny, innstillinger, avlusing, UAstring, desktop. Men hver gang du restarter browseren må du skrive inn about:debug i URL igjen virker det som. Syns Opera er mye raskere å bruke på forumet her, mens stock nettleseren er noe treigere.

 

Opera Mini eller Mobile?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...