Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvor mange er det som faktisk sliter mye med padden etter å ha oppgradert ICS? Min ligger til lading nå, har enkelte andre ting å få unna før jeg kan sette meg ned å kose med den :p Frister å oppgradere den asap, men ble litt satt ut av at enkelte her inne beskriver så heftige problemer med ICS.

Lenke til kommentar

Prime har egentlig ikke gps da. Asus var ganske raske med å stryke den av speclista etter at de fant ut at aluminium casen forstyrrer signalene. De fjerna og gps ikonet fra ICS menyen.

Jeg så et intervju med en asus fyr som sa de fjernet det fra specs-listen fordi ytelsen var for dårlig, men det er visstnok en gps chip i tableten. Det var liksom ikke noe de ville skryte av så de lot det heller utebli om du skjønner.
Lenke til kommentar

Hoho. Da fikk jeg 64gb SD og 32gb Microsd i dag, pluss en micro HDMI kabel. Og posten sier at primen er i Oslo og kommer på ettermiddagen i morgen på døra. Bør bli bra ;D

 

Hvor kjøpte du, og hvilket merke? Tenkte å skaffe med både sd og microsd selv, men har virkelig ikke peiling på de klassebenevnelsene og hva som er ok. Store prisforskjeller, så usikker på hva jeg bør kjøpe.

Lenke til kommentar

Skriver fra primen nå ;D

 

 

Var lur og oppdaterte til ICS med en gang -.- Har ikke store problemer med restart/force close, men litt.. Håper på update snart :)

 

 

 

 

Forresten: Er det noen som vet hvordan jeg legger til andre apps i slide-locken? Liker å kunne startea apps rett fra låsen, men vil gjerne ha litt andre enn bare kamera :p

Lenke til kommentar

Skriver fra Primen nå jeg også, herlig følelse :D

 

Til deg som lurte på om det var WPS eller GPS: Det var nok WPS ;)

Til deg som lurte på link til coveret: Sjekk tidligere i tråden, har linket den to ganger, ca en liten uke siden.

 

ICS har veldig mye å gå på ja, men når det er sagt så virker det samtidig svært lovende. Tenker at det blir massive updates de neste 3-5 månedene nå, nå som det starter å bli vanlig :) Ser at folk har glemt en viktig ting i GPS diskusjonen angående Prime: Når Asus oppdaget problemene så fjernet de all reklamasjon om at TF201 hadde en GPS, derfor burde vi egentlig bare se på det som en bonus? ;)

 

redigert: Noen ganger er det litt irriterende at tastaturet er så lite, kommer en borti musa mens en skriver så kan en plutselig skrive et helt annet sted enn hva som er ment.. Men det er en vanesak :)

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar

Hoho. Da fikk jeg 64gb SD og 32gb Microsd i dag, pluss en micro HDMI kabel. Og posten sier at primen er i Oslo og kommer på ettermiddagen i morgen på døra. Bør bli bra ;D

 

Hvor kjøpte du, og hvilket merke? Tenkte å skaffe med både sd og microsd selv, men har virkelig ikke peiling på de klassebenevnelsene og hva som er ok. Store prisforskjeller, så usikker på hva jeg bør kjøpe.

Bestilte fra amazon.com. De har starta å charge deg skatt på forskudd, så du slipper å surre med det. Og selv med skatt tror jeg det ble en del billigere enn Norge. Pluss at pakken kommer på døra =)

 

sandisk for begge korta btw

  • Liker 1
Lenke til kommentar

redigert: Noen ganger er det litt irriterende at tastaturet er så lite, kommer en borti musa mens en skriver så kan en plutselig skrive et helt annet sted enn hva som er ment.. Men det er en vanesak :)

 

Enig, men det går ann å slå av musa når du ikke har bruk for den :D (knapp rett over 3-tasten!) bruker det hele tida, går jo sinnsykt kjapt å gjøre det uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har samma problemet med Asus laptopen min, man blir på en måte vant til det, men alikavel skjer det et par ganger per dag :p

Forskjellen er at du klarer deg uten mus her! Du kan bare bruke fingeren på skjermen når du trenger å trykke på noe.

 

 

 

 

Flere en meg som synes selve musepadden er litt ekkel? Henger fingeren ofte fast i den på en måte.

 

Enig... er vant med en glatt en fra før, så denne er litt for ru for min del.

 

 

Vil gjenta meg selv her, lurer virkelig på dette:

Forresten: Er det noen som vet hvordan jeg legger til andre apps i slide-locken? Liker å kunne startea apps rett fra låsen, men vil gjerne ha litt andre enn bare kamera :p

Lenke til kommentar

redigert: Noen ganger er det litt irriterende at tastaturet er så lite, kommer en borti musa mens en skriver så kan en plutselig skrive et helt annet sted enn hva som er ment.. Men det er en vanesak :)

 

Enig, men det går ann å slå av musa når du ikke har bruk for den :D (knapp rett over 3-tasten!) bruker det hele tida, går jo sinnsykt kjapt å gjøre det uansett.

 

Aha, så det er det den tasten er til :) Takker

Lenke til kommentar

Har et spm ang lading av batteriet.

 

La oss si at du nesten er tom for strøm. Brettet står i docken (tastaturet). Du har 10% strøm på tastaturet plus 10% på tastaturet. når man da kobler til lader lurer jeg på hva som lades.

 

Lades både brettet og tastaturet samtidig? Eller vil f.eks brettet bli ladet 100% før i det hele tatt tastaturet begynner å bylles med strøm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...